וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבנות החדשים של גל גניבות הרכב: בעלי ג'יפ רנגלר

אודי עציון, שלומי הלר

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 9:13

המשטרה חסרת אונים וגנבי הרכב מסתערים על רכב השטח המיתולוגי. חלק מחברות הביטוח מסרבות לבטח אותו, והמעטות שכן הכפילו את הפוליסות בתוך שנה. ומה הפתרון של היבואן?

יער אודם ג'יפ רנגלר. רמי גלבוע, מערכת וואלה
יכולות השטח הפכו את הרנגלר לרכב שטח פופולרי בארץ, גם בקרב הגנבים מהשטחים/מערכת וואלה, רמי גלבוע

גנבי הרכב משתדרגים. אחרי שסוזוקי ג'ימני הפך למטרה בגל גניבות גדול, הם השתדרגו ועברו לג'יפ רנגלר, עוד רכב שטח מוערך ונפוץ יחסית.

במשטרה מסרבים למסור נתונים על היקף הגניבות, אבל בעלי רנגלרים רבים מדווחים כי הם מתקשים למצוא כעת חברת ביטוח שתמכור להם ביטוח מקיף. ר', בעל רנגלר מתל אביב, סיפר לוואלה רכב כי כבר כמה שבועות לקראת סיום הפוליסה שלו, הוא מתקשה למצוא מבטח. "רוצים ממני כמעט 18 אלף שקל, כששנה לפני כן שילמתי 8,000 שקל, כשלא נוספו לי תביעות והאוטו התיישן בשנה ושווה פחות".

ג', תושב השרון, גם הוא ללא תביעות בשלוש השנים האחרונות, סיפר כי "חצי שנה נסעתי ללא ביטוח מקיף כי דרשו ממני 20 אלף שקל לשנה. בסוף מצאתי סוכן שהצליח להשיג לי ביטוח ב-10,000 שקל".

חשיפת וואלה רכב:
מה הם באמת דגמי הרכב הכי נגנבים בישראל

משחטת רכב. פוינטר,
חלק מהרכבים מגיעים למשחטות הרכב בשטחים, אבל רבים ממשיכים לנסוע שם, וגם בקרב המגזר הבדואי/פוינטר

בענף הביטוח מאשרים כי חלק מהחברות הפסיקו לגמרי לעשות ביטוח מקיף לרנגלר בטענה שמדובר בפעילות הפסדית. מי שנותרו בתחום העלו את מחירי הפוליסות בתוך שנה ב-100%, בזמן שבממוצע עלו מחירי הפוליסות בכ-35% בשנה האחרונה.

ניסיון לקבל הצעות ביטוח ב-wobi ובכמה מאתרי המכירה של חברות הביטוח הגדולות לרנגלר בן שנתיים, ששייך לבעלים בן 40 מת"א ללא תביעות קודמות, מאפייני לקוח מועדף בקרב חברות הביטוח, נענו בכל המקרים בתגובה נדירה שלחברה אין כרגע מה להציע לנו.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

יכולות השטח הטובות של הרנגלר הפכו אותו לרכב השטח התקני של צה"ל, שרכש מאות רבות של רכבים מהדגם עבור קצינים בדרגת סא"ל ואל"מ, ועבור יחידות חי"ר, כתחליף לג'יפי הסופה הישראלים שהרכבתם הופסקה.

אחת הסכנות היא שגורמי טרור ישתמשו ברכבים הגנובים לביצוע פיגועים תוך התחזות לרכבים צבאיים, אחרי צביעה מחדש ומתקון בשטחים, אליהם נגנבים רוב הכלים. כלים נוספים נגנבים בידי המגזר הבדואי, ומשמשים להברחות.

בסמלת, יבואנית ג'יפ, אומרים כי החברה מודעת למצב, וכי פיתחה פתרון טכנולוגי לשיפור עמידות הרכב בפני גניבה, שמוצע לכל מי שרכש את אחד מדגמי ג'יפ המיובאים על ידה, מה שמכסה את רוב הכלים, אך לא את דגמי הפלאג אין, למשל. לדבריה בכלים שבהם יושם הפתרון חלה ירידה דרמטית בשיעור הגניבה, ולכן היא מעריכה כי מחירי הפוליסות לרכב יחלו לרדת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully