וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינית חדשה בדרך לארץ: Arcfox, עם צמד תואמי טסלה מודל 3 ו-Y

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 15:06

משלוח ראשון של דגמי החברה הפליג לארץ, ואליו יצרף בהמשך מיני ואן חשמלי ייחודי. היבואנית היא EV מוטורס, שנמצאת בהליכי מכירה למכשירי תנועה

ארקפוקס אלפא T/מגנה אינטרנשיונל

באיחור של שנה מהתוכנן, יושק בקרוב עוד מותג חשמליות סיני בארץ: Arcfox, של היצרנית הסינית הוותיקה BAIC.

משלוח ראשון של דגמי החברה הפליג בימים האחרונים לארץ, יגיע בחודש הבא ויושק בידי היבואנית, EV מוטורס מנתניה, שנמצאת במו"מ למכירתה למכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי.

ארקפוקס הוקמה ב-2017 ובשנה שעברה מכרה בסין יותר מ-30 אלף מכוניות. לדגמים שיגיעו לארץ יש תקינה אירופית מלאה, כך שלא יהיו מוגבלים בכמויות. שניהם תוכננו בסיוע מגנה אינטרנשיונל הקנדית.
המשלוח הראשון כולל שני דגמים, אך דווקא דגם שלישי שיגיע בהמשך צפוי להיות הנמכר ביותר של המותג. על העיצוב אחראי וולטר דה סילבה, לשעבר באלפא רומיאו ובקבוצת פולקסווגן, שחתום בין השאר על אלפא 156, אודי R8 והדור השני של סיאט לאון.

ארקפוקס אלפא S. ארקפוקס,
ארקפוקס אלפא S/ארקפוקס

אלפא S: סדאן חשמלית שתתחרה בטסלה מודל 3, ב-BYD סיל, באקספנג P7 וב-07 ORA. הממדים: 4.82 מטר אורך, 1.93 מטר רוחב, 1.48 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.9 מטר. יש גרסת מנוע בודד עם 221 כ"ס, וגרסה כפולת מנועים שמוסיפה מנוע אחורי והנעה כפולה, בהספק משולב של 435 כ"ס. לשניהם סוללת 94 קוט"ש והבטחה לטווח של 570 ק"מ. בתא הנוסעים יש מסך מולטימדיה בגודל 14.6 אינץ', ואת טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית למחצה מספקת וואווי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ארקפוקס אלפא T. ארקפוקס,
ארקפוקס אלפא T/ארקפוקס

אלפא T: קרוסאובר חשמלי שמשתמש באותה מערכת הנעה, ומכוון להתחרות בטסלה מודל Y, ביונדאי איוניק 5, סקודה אניאק ועוד. הממדים עומדים על 4.78 מטר אורך, 1.94 מטר רוחב, 1.68 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.94 מטר. טווח הנסיעה המשולב הרשמי מתקצר ל-546 ק"מ.

ארקפורס קואלה. ארקפוקס,
קואלה. גבוה כמו קרוסאובר, אבל עם פחות פוזה ויותר מחשבה על משפחות צעירות/ארקפוקס

הדגם השלישי שיגיע בהמשך הוא הקואלה, מיני ואן חשמלי בממדים ומחיר דומים ל-BYD אטו שלוש. למרות שהעיצוב שלו אינו ג'יפוני אלא מיני-ואני, הוא גבוה כמו קרוסאובר ומתייחד בדלתות צד חשמליות במושב האחורי, שמקילות מאוד את הגישה אליו, עניין חשוב בהסעת ורתימת ילדים ופעוטות אל כסאות הבטיחות.

ממדים? 4.5 מטר אורך, 1.87 מטר רוחב, 1.65 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.82 מטר. סוללת 58.8 קוט"ש, ביחד עם מנוע חשמלי בהספק 164 כ"ס, מספקים טווח משולב של כ-400 ק"מ. כמו לשאר דגמי ארקפוקס יש מערכות בטיחות אקטיבית מלאות ואפשרות לטעינה מהירה.

האלפא S והאלפא T צפויים לעלות כ-240 אלף שקל.

עסקת המכירה של EV מוטורס למכשירי תנועה שבה באחרונה להתקדם, לאחר שנעצרה לחודשים ארוכים. איש העסקים אליהו גרידיש רכש בחזרה את חלקה של חולון מוטורס, שרכשה בעבר נתח מהמניות שהחזיק, והמו"מ נמצא בשלבים מתקדמים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully