וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל משחקים 90 דקות, אבל לא תמיד נוהגים ברכב גרמני

עודכן לאחרונה: 14.6.2024 / 4:56

הכדורגלן שנקנס ב-50 אלף יורו כי הגיע לאימון עם מכונית הספורט שלו ולא עם האוטו שקיבל מהספונסר. הכוכב שמגוון בין הלמבורגיני למיני מיינור הקלאסית שלו וכמה בוגאטים באמת יש לרונלדו. וואלה רכב בבעיטת פתיחה

שחקני באיירן מינכן מקבלים דגמי אודי לעונת 2023-2024. אודי,
שחקני באיירן מינכן מקבלים את דגמי אודי לעונת המשחקים הנוכחית, לפני הדיווחים על מעבר לב.מ.וו/אודי

בדצמבר האחרון נפל דבר בכדורגל הגרמני. לא העברה יוקרתית, ולא זכייה היסטורית. ראשי ביירן מינכן הודו שהם מנהלים מגעים מתקדמים עם ב.מ.וו, שתחליף את אודי כנותנת החסות שלהם. אודי הפכה לספונסרית של ביירן ב-2002 וב-2010 אף רכשה 8.33% מהמועדון תמורת 90 מיליון יורו. היא גם משלמת בכל שנה 30 מיליון יורו כדי שכוכבי הקבוצה ינהגו במכוניות שלה ויצולמו עימם, עניין שהיה מביך מאוד לב.מ.וו, שהמטה והמפעל הראשי שלה ממוקמים במינכן. השינוי צפוי בסוף 2025, ויצטרף לעוד כיבוש של ב.מ.וו, הפעם על הדשא במדריד, כאשר הדיחה את אודי ב-2022 מחניית השחקנים. ב.מ.וו היא גם נותנת החסות של מילאן האיטלקית.

"כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף גרמניה מנצחת", קבע פעם שחקן העבר הבריטי גארי ליניקר בתסכול, במשפט שנכנס לפנתיאון. אבל דווקא בחניות השחקנים, ולמרות השליטה שלהם בשוק היוקרה, הגרמנים לא תמיד מנצחים. עבור שחקנים שמרווחים מיליוני יורו לעונה, מכוניות יוקרה גרמניות הן פעמים רבות משעממות וחסרות ייחוד, שיש דווקא ליצרני רכב הקטנים משוק הפאר. ב.מ.וו ואודי מוכנות לשפוך מיליונים כדי לקבל משהו מתהילת הכדורגלנים, אבל אלה מעדיפים לא פעם מכוניות זרות, גם כאשר מדובר בכוכבים גרמניים.

בשלושת השבועות הקרובים הם יסעו באוטובוס של הקבוצה, אבל אלה רק כמה מהמכוניות המעניינות שמחכות לשחקני היורו 2024 בגראז' בבית.

שחקן באיירן הארי קיין מקבל אודי Q8 איטרון מהסופנסרית. אודי,
הארי קיין עם האודי Q8 איטרון שקיבל לקראת העונה הנוכחית/אודי

אודי

לתומאס מולר מביירן יש באופן לא מפתיע Q5 וגם S5 לסרג' ג'נבאברי יש R8, אבל השנה שניהם נוהגים כרכב חברה באודי איטרון GT החשמלית, בדיוק כמו דניאל פרץ. לרוברט לבנדובסקי יש Q7 משפחתית וגם RS7 לאוטובאן. לג'ושוע קימיך יש A5 ו-Q7. ללירוי סאנה יש A8, כמו של בכירי מדינת ישראל, רק ללא המיגון נגד ירי. גם לטוני קרוס יש SQ7, אפילו שהוא משחק בריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בוגאטי

אחד השמות הכי גדולים בתעשיית הרכב, שפולקסווגן העלתה מהאוב בהשקעה של מיליארדים שמעולם לא הוחזרה, הוא גם הפנטזיה המוטורית של כמה מכוכבי היורו. לכוכב פורטוגל כריסטיאן רונלדו יש את אוסף המכוניות היקר ביותר מבין השחקנים הפעילים, והוא כולל בין השאר גם בוגאטי צ'ירון, בוגאטי גרנד ספורט ויטסה ובוגאטי סנטודיצי'י, שלבדה שווה כ-10 מיליון יורו: רק 10 יוצרו, רגל יום הולדתה ה-110 של החברה, עם אותו מנוע 16 צילינדרים המזוהה עימה, בגרסת 1,600 כ"ס ו-380 קמ"ש. רונלדו אפילו הצטלם פעם לפרסומת לנעלי הנייק שלו כשהוא מנצח בריצה בוגאטי ויירון. בוגאטי אפשר למצוא גם בחנייה של קארים בנזמה שיעדר הפעם מנבחרת צרפת, ובזו של אנדראס אינייסטה, שפרש מנבחרת ספרד.

בנטלי

עוד יצרנית פופולרית בקרב השחקנים הבריטיים הבכירים, לא סתם שב לארץ בזמנו אייל ברקוביץ' עם בנטלי קונטיננטל, והוכרח בידי משרד התחבורה להחזירה לחו"ל אחרי חצי שנה, כאשר ליצרן לא היו אז יבואן ומוסך בארץ. היום זה כבר לא היה קורה, מאז החל ייבוא סדיר של דגמי החברה בידי אורכיד ספורטס קארס . לראהים סטרלינג, שחקן נבחרת אנגליה וצ'לסי יש קונטיננטל GT ואת דגם הקרוסאובר היוקרתי לא פחות, בנטייגה. לג'ושוע קימיך מבאיירן ונבחרת גרמניה יש גם קונטיננטל פתוחה.

מרצדס

המנוע הספורטיבי שמספקת חטיבת AMG לדגמי מרצדס, עם 475-585 כ"ס, נמצא בכמה מדגמי החברה הפופולריים בקרב כדורגלנים בכירים. לג'ושוע קימיך יש אחד ברכב השטח שלו, G63, ורכב כמעט זהה יש גם לרונלדו. ללירוי סאנה מבאיירן ונבחרת גרמניה יש מרצדס C63 CLE קופה ולראהים סטרלינג יש G-קלאס. לאנגולו קאנטה שמשחק באית'חאד בסעודיה ובנבחרת צרפת יש מרצדס C63 צנועה יחסית. עד לפני ארבע שנים הוא עוד נהג במיני קופר שרכש כמשומשות.

מקלארן

קינגסלי קומאן (צרפת, באיירן) חטף ב-2020 קנס של 50 אלף יורו, כשהגיע לאימון קבוצתו עם המקלארן S570 הלבנה שלו (למעלה) במקום עם האודי שסיפקה לו הקבוצה, פוגע בכך בחשיפה של הספונסר.

קומאן התנצל, והסביר שהאודי הייתה מעורבת בתאונה וספגה נזקים במראה ובכנף. ההסבר נשמע במקרה שלו אמין, כי שנה קודם הוא ריסק מקלארן קופה, ומייד החליף אותה בגרסת הספיידר. לרונלדו יש מקלארן סנה, ולרשפורד מקלארן 765 לונג טייל.

פרארי

שחקן נבחרת איטליה ואדנה דמירספור, מאריו באלוטלי, החזיק אוסף של מכוניות ספורט כולל פרארי, שנאלץ למכור אחרי שהוחרם בעקבות תאונות שבהן היה מעורב, אבל הוא השאיר ברשותו את הניסאן GTR ניסמו המשופרת שלו, עם 1,400 כ"ס, וגם אודי RSQ8. לרונלדו יש בחניה - בחניון במקרה שלו - גם 599 GTO ולרוברט לבנדובסקי (פולין, באיירן מינכן) יש F8. לקיליאן אמבפה, כוכב צרפת וריאל, יש פרארי 488 פיסטה ו-SF90 סטראדלה.

ריינג' רובר

דגמי היוקרה של לנד רובר פופולריים מאוד בקרב שחקני הפרמייר ליג, כמו מרקוס רשפורד שמחזיק ריינג' רובר במהדורת אוטוביוגרפי (בתמונה), וגם בקרב בריטים שמשחקים בחו"ל, כמו הארי קיין מבאיירן שמחזיק גם ריינג' רובר זהה, לצד יגואר F-פייס. לג'סי לינגיארד הבריטי יש ריינג' רובר ספורט וגם לקיליאן אמבפה, ג'ושוע קימיך, סרג' ג'נאברי ולירוי סאנה.

רולס רויס קולינן בישראל. שחף שי,
רולס רויס קולינאן. יש אפילו אחת בארץ/שחף שי

רולס רויס

לרונלדו יש באוסף את דגם הקרוסאובר היוקרתי בעולם, הרולס רויס קולינאן, לצד פאנטום דרופהד פתוחה ונדירה עוד יותר. למרקוס ראשפורד יש רולס רולס קולינאן במהדורת בלו שאדו.

למבורגיני

לקייל ווקר מנבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי יש הוריקאן, אבל גם מיני מיינור קלאסיק שגם איתה הוא נצפה לא פעם ממהר לאימון. בעצם ממהר זו לא המילה המתאימה כאן. מתנייד אולי. למאריו באלוטלי הייתה גם למבורגיני שמכר יחד עם הפרארים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully