וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האופנוענית היפה ביותר ברוסיה" נהרגה בתאונת אופנוע

25.7.2024 / 18:18

מעל לשמונה מיליון מעריצים היו צופים בפעלולי האופנועים של הבלוגרית טטיאנה אוזולינה - המוכרת כ-MotoTanya. הם הוכו בהלם כשהתבשרו - בזמן שהייתה בטיול לטורקיה היא יצאה לרכיבה, התנגשה במשאית ומתה במקום

סרטוני הרשת של האופנוענית טטיאנה אוזולינה/tanechkaozolina

אושיית רשת ומשפיענית עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, שכונתה "האופנוענית היפה ביותר ברוסיה", נהרגה בתאונה קטלנית לאחר שהאופנוע שלה התנגש במשאית בטורקיה.

טטיאנה אוזולינה, המפורסמת בשם MotoTanya היא בת 38 ואימא לילד, וברחבי רוסיה היא מוכרת בתור "האופנוענית היפה ביותר במדינה". היו לה כחמישה מיליון עוקבים בטיקטוק, שני מיליון ביוטיוב ועוד מיליון באינסטגרם. הם הוכו בתדהמה כשהתבשרו שהיא רכבה בין העיר מוגלה לאתר הנופש הפופולרי בודרום כשלפי הדיווחים מקומיים היא איבדה שליטה על אופנוע הב.מ.וו האדום שלה והוא התנגש במשאית ליד מילאס.

על פי הדיווח היא מתה בזירה עוד לפני שהפרמדיקים הגיעו. אופנוען טורקי שהיה יחד איתה על האופנוע, אונור אובוט, ספג פציעות קשות וכרגע הוא מקבל טיפול רפואי בבית החולים.

עוד בוואלה רכב:
שוטר סימן למשאית לעצור ושנייה אחר כך התנגש במכונית בפקק
למה ישראלים כבר לא קונים מכוניות צרפתיות?
בלעדי: מיצובישי מפסיקה לשווק את הספייס סטאר, המכונית הזולה בישראל

היא טיילה לאחרונה ברחבי טורקיה עם אופנוע וניסתה לחצות את הגבול ליוון, אך ללא הצלחה כיוון שכניסתה למדינה החברה באיחוד האירופי סורבה בגלל המלחמה הרוסית באוקראינה. הפוסט האחרון שלה היו קטע קצר שפרסמה מגבול יוון-טורקיה וכתבה "4000 ק"מ מהבית. יוון התגעגעה אליי אבל לא התגעגעה אל האופנוע שלי. כן. הייתי ביוון ברגל. קניתי מגנט וחזרתי לטורקיה. הייתי מוטרדת שלא יצא לי לרכוב באירופה, אבל לא יותר מדי, כי ידעתי שזו אופציה שיכולה לקרות. אז אני ממשיכה לכבוש את טורקיה היפה, החמה ומכניסת האורחים".

עוד מקרה דומה

אופנוענית שהפכה לכוכבת בזכות פעלולים מסוכנים - מתה בתאונה מחרידה

אנדריי איבנוב, ראש אגודת האופנוענים "מוטומוסקבה" ספד לה ואמר: 'מוטוטניה כבר לא איתנו. היו לה חיים בהירים ויפים, מיליוני אנשים עקבו אחריה. אין אופנוען אחד בארץ שהיה אדיש לטטיאנה. היא זכתה להערצה, קינאה, הערצה, העתקה, זכתה בפרס כבלוגרית מובילה - ובו בזמן, שפטו אותה והשמיצו אותה. עכשיו נשארו ממנה רק הזכרונות".

בעיתון קומסומולסקאיה פרבדה נכתב: "טניה הייתה אחת הבלוגריות הגדולות בתעשיית האופנועים. היא סיפרה לעוקבים שלה על הרפתקאותיה ותשוקתה למהירות". הם ציינו שהיא היא הוכרה כבלוגרית השנה ב-2023, וכבלוגרית הנסיעות של השנה באפריל השנה, על ידי פלטפורמת מימון ההמונים Kickstarter.

רבים מהמעריצים שלה חלקו לה כבוד ונפרדו ממנה בתגובות בפוסטים האחרונים שלה. מעריצה שבורת לב אחת כתבה: 'טניה, ילדה יפה... נוחי לך בממלכת השמים:. אחר הוסיף: 'טניה, אני לא מאמין שזה נכון, תודה על הכל. את תהיה בליבי לנצח, נוחי על משכבך בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully