וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק מכחיש כל קשר לסייברטראק החמוש של נשיא צ'צ'ניה

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 20:05

נשיא צ'צ'ניה קדירוב העלה סרטון נוהג בטנדר החשמלי שמקלע הותקן בתא המטען שלו. הודה לאילון מאסק על המתנה והבטיח לשלוח אותו למלחמה נגד אויבי רוסיה. מאסק: "לא תרמתי סייברטראק לגנרל רוסי"

רמזן קדירוב נשיא צ'צ'ניה עם טסלה סייברטראק חמושה במקלע/צילומי גולשים, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אילון מאסק הבטיח שטסלה סייברטארטק עמידה בפני קליעים, ומבחן בלתי תלוי הראה שהיא אכן עמידה בפני קליעי 9 מ"מ. אבל תמונה כזאת עוד לא ראינו.

נשיא צ'צ'ניה רמזן קדירוב, ומקורבו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, העלה לטלגרם סרטון ובו הוא נראה נוהג בטסלה סייברטראק שמקלע הותקן בתא המטען שלו.

רמזן קדירוב נשיא צ'צ'ניה עם טסלה סייברטראק חמושה במקלע. צילומי גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קדירוב לא הראה את המקלע בפעולה, אבל יכול להיות שזה יותר מסתם אביזר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילומי גולשים

קדירוב לא הראה תיעוד שהמקלע אכן פועל ומבצעי, אך הודה למנכ"ל טסלה אילון מאסק על המתנה, אמר כי הוא "הגאון החזק ביותר של כל הזמנים".

נשיא צ'צ'ניה הזמין את מאסק לביקור, וציין כי הטנדר החשמלי "יעזור לנו לסיים את 'המבצע הצבאי המיוחד באוקראינה'", משתמש בהגדרה הרוסית לפלישה ולמלחמה שנמשכת כבר יותר משנתיים. כוחות של קדירוב נלחמים באוקראינה לצד צבא רוסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מאסק מצידו הכחיש היום כל קשר לאירוע, וכהרגלו האשים את התקשורת שדיווחה על הסרטון.

בתגובה לציוץ של כתב הניו-יורק הטיימס סת' אברמבזון, שתהה כיצד מאסק סיפק רכב חמוש שעשוי לשמש למלחמה נגד אוקראינה, כתב היום מנכ"ל טסלה: "עד כמה אתה מפגר לחשוב שאני תרמתי סייברטראק לגנרל רוסי? עוד דוגמא לשקרים של התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully