וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מקומות: הלהיט של צ'רי בישראל מתעדכן ומתייקר

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 13:35

צמד הקרוסאוברים של צר'י מקבלים מתיחת פנים ועדכוני אבזור. בטיגו 7 אין שינוי במחיר ואילו הטיגו 8 פרו משמיט את גרסת הבסיס ובכך מתייקר ב-10,000 שקל

צ'רי טיגו 8 פרו. אתר יצרן
צ'רי טיגו 8 פרו, הסתער וכבש את קטגוריית הקרוסאוברים 7 מקומות, מה קרה מאז?/אתר יצרן

כאשר נחתה צ'רי בישראל בנובמבר 2022, היא עשתה את זה קצת אחרת מהמותגים הסיניים שראינו עד אז ומאז - עם רכבי בנזין בלבד, וכאלו שכיוונו ישירות לשתי קטגוריות חמות ומבוקשות - קרוסאוברים בינוניים עם הטיגו 7 פרו ומול קרוסאוברים בעלי 7 מושבים עם הטיגו 8 פרו.

הטריק שהיה להם בשרוול שילב אבזור נדיב, חמש שנות אחריות ומחיר שאף מתחרה אירופי, קוריאני או יפני לא התקרב אליו. ההצלחה לא איחרה לבוא ואחרי שסחף את ההובלה של השוק ב-2023 והיה ל-7 מושבים הנמכר ביותר, השנה הואט הקצב והתייצב על 2,781 יחידות לטיגו 8 לעומת 3,365 יחידות של מיצובישי אאוטלנדר ו-894 יחידות של סקודה קודאיק (לפני החלפת הדגם).

צ'רי טיגו 8 פרו. אתר יצרן
לוח מחוונים משולב במסך המולטימדיה/אתר יצרן

עכשיו מתחיל כאמור שיווק הדגם לאחר מתיחת פנים שכוללת גם עדכון של אבזור הרכב. רמת הגימור "לקשרי פיור" שהייתה גרסת הכניסה ירדה ממהיצע וברמת הגימור "נובל" הוא מקבל כעת מערכת שמע של סוני (עם 8 רמקולים כבעבר), מספר כריות האוויר עולה מ-6 ל-9, משטח הטעינה האחלוטית שופר להספק של 50W, מצלמות היקפיות, לוח המחוונים ומסך המולטימדיה מחוברים כעת ליחידה אחת קעורה. מתיחת הפנים מוסיפה רמת גימור חדשה בשם "אולטימייט" שכוללת זכרונות למושב הנהג, אוורור למושבים הקדמיים, ריפודים מתחליף עור בצבע יין (שחור ברמת הגימור "נובל").

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'רי טיגו 7 פרו. אתר יצרן
טיגו 7 פרו נאלץ להתמודד בסביבה תחרותית יותר והתקשה לשכנע ברמת המוצר/אתר יצרן

עם הכניסה שלו לישראל הציג הצ'רי 8 פרו תג מחיר שובר שוק של 168 אלף שקלים לגרסת הבסיס, גם אחר כך, כאשר זו נעלמה והמחיר התייצב על 175 לגרסת הבסיס שהחליפה אותה (לקשרי פיור) הוא היה עדיין זול משמעותית מהמתחרים. כעת, ללא גרסת כניסה בכלל הוא מצמצם את פער המחיר שהיה לטובתו עוד יותר ומחירו יתחיל ב-185 אלף שקלים לרמת הגימור נובל (ללא שינוי במחיר) ו-188 אלף שקלים לאולטימייט. התייקר, אבל עדיין זול ב-5,000 שקלים מהמתחרה הקרוב ביותר אליו, גרסת הכניסה של מיצובישי אאוטלנדר, שגם הוא יעבור בקרוב מתיחת פנים.

צ'רי טיגו 7 פרו. אתר יצרן
תא הנוסעים של הטיגו 7 המחודש/אתר יצרן

הדגם השני שמקבל מתיחת פנים הוא הטיגו 7 פרו. דגם 5 המושבים שנועד להיות תחרות לקרוסאוברים כמו קיה סלטוס, מיצובישי אקליפס קרוס או שברולט טראקס לא רשם את ההצלחה של האח הגדול יותר. השנה עומד קצב המסירות שלו על 1,302 יחידות לעומת 2,572 שרושם קיה סלטוס.

במקרה שלו תוספת האבזור לגרסת הכניסה "קומפרט" כוללת שליטה אוטומטית באורות, גם פה מחוברים מערכת המולטימדיה (12.3 אינץ' במקום 10 בעבר) ולוח המחוונים, מטח טעינה אלחוטי בהספק 50W, בקרת האקלים מפוצלת ועוד. ברמת הגימור "נובל" יש גם מערכת השמע של סוני עם 8 רמקולים, זכרונות למושב הנהג והמראות, גלגל חלופי בגודל מלא ועוד.

במקרה שלו המחירים נותרים ללא שינוי - 159,950 שקלים לרמת הגימור קומפרט שתהייה גרסת הכניסה ועבוד רמת הגימור נובל תצרכו לזנק ל-159,990 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully