וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יפון של פולקסווגן התעדכן והתייקר ב-13 אלף שקל. מה השתנה?

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 11:47

הטי קרוס קיבל עוד 5 כ"ס, צריכת דלק משופרת ותוספת אבזור, ומחירו מתחיל כעת ב-153 אלף שקל

פולקסווגן טי קרוס/פולקסווגן

יום לאחר השקת הסקודה אוקטביה המוזלת, יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס משיקה עוד דגם מעודכן, והפעם עם עליית מחירים משמעותית.

טי קרוס, הקרוסאובר הקטן בהיצע של פולקסווגן, עבר סדרת עדכונים שהקפיצה את מחיר הדגם הבסיסי ב-13 אלף שקל ל-153 אלף שקל. הוא שומר על הפיצ'ר הייחודי בגודל שלו, ספסל אחורי שנע על מסילה ומאפשר את הגדלת המרווח במושב האחורי או של נפח תא המטען, בהתאם לצרכים, וכך הוא מסוגל להציע מושב אחורי מרווח יחסית לרכב באורך 4.11 מטר, או תא מטען שגדל מ-385 ל-455 ליטר.

פולקסווגן טי קרוס. פולקסווגן,
רק הגרסה היקרה קיבלה מסך 13 אינץ'/פולקסווגן

מנוע ה-1,000 סמ"ק טורבו בנזין התחזק ב-5 כ"ס ל-115 כ"ס, ללא שינוי בתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים, 7 הילוכים. זמן התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש, 10.2 שניות, לא השתנה, והמהירות המרבית עומדת על 193 קמ"ש, תוספת של 4 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת כעת על 16.6 ק"מ לליטר, שיפור של 6%.

בתא הנוסעים שולבו חומרים ממוחזרים, ורמות האבזור שודרגו.

רמת הבסיס Style (מ-153 אלף שקל) כוללת כעת פנסי מטריקס לד, מפתח חכם, חיישני חייה היקפיים ותאורת אווירה שלא הוצעו ברמת האבזור הקודמת Life. יש מסך מולטימדיה 8 אינץ', אנדרואיד וקארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי, וטעינה אלחוטית לנייד.

רמת הגימור הבכירה נקראת כעת R-Line, ומחירה התייקר ב-20 אלף שקל ל-170 אלף שקל. היא משדרגת לחישוקי 18 אינץ' קלים, מסך מולטימדיה 9.2 אינץ' וסטריאו משופר של Beats. נוסף גם חימום למושבים הקדמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פולקסווגן טי קרוס. פולקסווגן,
תא המטען עדיין יכול לגדול מ-385 ל-455 ליטר בהזזת הספסל האחורי על מסילה/פולקסווגן

הטי קרוס קיבל את הציון המרבי של 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי, אבל במתכונת של 2019. אבזור הבטיחות האקטיבית כולל בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, התרעה על רכב בשטח מת וניטור עייפות נהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully