וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטנדר שלנו גדול ושרירי: שברולט קולורדו ZR2 החדש בישראל

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 15:39

לידיעת החקלאים הממהרים, יבואנית שברולט החלה בייבוא גרסת השטח המשופרת של הקולורדו, ה-ZR2 החדש. בתפריט: עיצוב קרבי, חבילת שטח, 310 כ"ס ותג מחיר עסיסי

שברולט קולורדו ZR2. אתר יצרן
מכסה מנוע תפוח, כנפיים קרביות וצמיגי ענק: כל מה שצריך להופעה אגרסיבית/אתר יצרן

זירת ה"טנדרים עם ארגז שאף מעסיק לא יקנה לפועלים שלו" המקומית מקבלת שחקן נוסף - הדור החדש של שברולט קולורדו ZR2. הוא מצטרף לפורד ריינג'ר ראפטור, ג'יפ גלדיאטור רוביקון וטויוטה היילקס GR, בתת הקטגוריה של טנדרים שמטשטשים את הגבול בין רכב עבודה למכונת טיולי שטח מאובזרת.

הקולרדו, ששווק פה בגרסת ZR2 בשלהי הדור הקודם שלו מתייצב לעימות הזה עם ציות מלא לכל כללי הפרוטוקול של ז'אנר הטנדרים הספורטיביים לשטח: הופעה חיצונית מנופחת מרכב עם כנפיים בולטות, מכסה מנוע תפוח, צביעה קרבית בשני גוונים, חישוקי 17 אינץ' שנועלים צמיגי שטח 33 אינץ' ועוד.

שברולט קולורדו ZR2. אתר יצרן
זה לא הטנדר להוביל בו חציר, ציוד גינון או חומרי בנייה/אתר יצרן

גם מתחת למכסה המנוע, יש יחידת כוח שזרה לטנדרים ורכבי עבודה בכלל - מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.7 ליטרים שמייצר 310 כ"ס ו-59.4 קג"מ. בהשוואה לדור היוצא שהיה חמוש במנוע V6 בנפח 3.6 ליטרים הוא מוסיף שני סוסים ונתון המומנט גבוה בהרבה מ-38.1 הקג"מ בעבר.

כמו בדור היוצא הוא מצויד בתיבת 8 הילוכים, נעילת דיפרנציאל קדמית ואחורית, תיבת העברה שמאפשרת בחירה בין הנעה אחורית, כפולה קבועה עם שני יחסי העברה ומצב הנעה כפולה אוטומטי בו מחשב התיבה מחלק את הכוח לפי רמת האחיזה של הצמיגים.

שברולט קולורדו ZR2. אתר יצרן
קפיצי עלים מאחור וסט של בולמי מולטימדיק DSSV/אתר יצרן

עוד ברשימת אביזרי השטח, הוא ממשיך לעשות שימוש בסידור של מתלים עצמאיים עם עצמות עצה מלפנים וקפיצי עלים מאחור. בשני המקרים הוא מצויד בבולמי DSSV שמחליפים את המבנה הרגיל בתוך בולם הזעזועים (בדרך כלל דיסקיות או סדרה של מעברי שמן) בכאלו הנשלטים על ידי שסתומים כדי להתאים את עומס הקפיץ לשיכוך. בנוסף ישנה מערכת להפחתת לחץ אוויר מהצמיגים למי שלרדת מהרכב ולעשות זאת בשיטה המסורתית נראית לו מיושנת מדי.

עם ההגבהה שלו ביחס לקולורדו הרגיל (שאינו מיובא), הוא מגיע למרווח גחון של 27.3 ס"מ, זווית גישה מרשימה של 38 מעלות וזווית נטישה צנועה של 25 מעלות בשל תצורת הארגז. על מנת לעזור לדייק את הנסיעה בשטח הוא מצויד בסט מצלמות ממוגנות בתחתית הרכב כולל מתזי ניקוי.

שברולט קולורדו ZR2. אתר יצרן
רשימת אבזור נאה ובעיקר מערכות בטיחות מתקדמות שמגיעות בדור הנוכחי/אתר יצרן

רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי 11 אינץ', מערכת מולטימדיה בגודל 11.3 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד ואפל אלחוטיים, מערכת שמע של BOSE, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מיזוג לאחור, הנעה ללא מפתח, משטח טעינה אלחוטי, מושבים קדמיים חשמליים, מאווררים ומחוממים ועוד. ברשימת האבזור הבטיחותי, אותו הדור הקודם נעדר לחלוטין יש בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה ובקרת שיוט אדפטיבית.

עוד בוואלה

חצי מיליון שקל בשטח: ריינג'ר רפטור מול ג'יפ גלדיאטור רוביקון

לכתבה המלאה
שברולט קולורדו ZR2. אתר יצרן
יותר רכב טיולים ופנאי עם ארגז מאשר טנדר של ממש/אתר יצרן

המחיר של הקולורדו ZR2 החדש רושם קפיצה משמעותית ביחס למחירו הגבוה לכתחילה של הדור היוצא, אז הוא עמד על 350 אלף שקלים, זה הנוכחי מעלה את הסכום ל-420 אלף שקלים.

המתחרים בגזרתו גם הם מסתובבים בגזרת המחירים הזו, כאשר הזול מביניהם הוא הטויוטה היילקס GR ב-373 אלף שקל (חלש ופחות משופר לעומת טנדר מהשורה, אבל גם מכר הכי הרבה יחידות השנה - 118), פורד ריינג'ר ראפטור עם תג מחיר של 485 אלף שקל שמסר 23 יחידות השנה וג'יפ גלדיאטור רוביקון שמתחיל ב-400 אלף שקל ומסר 16 יחידות השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully