וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוסאובר הכי זול בשוק: דאצ'יה סנדרו סטפווי חוזר לישראל

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 15:09

הדור השני של הקרוסאובר גדל, קיבל מערכות בטיחות חדשות ותיבה אוטומטית רציפה. על מה בכל זאת תצטרכו להתפשר והאם הוא מספיק זול מקיה סטוניק ומסיאט ארונה

דאצ'יה סנדרו/דאצ'יה

אחרי הפסקה של שנתיים חוזר לאולמות התצוגה המקומיים של דאצ'יה סנדרו סטפוויי, הקרוסאובר הקטן והזול בהיצע שלה. המחיר: 120 אלף שקל, קצת יותר גבוה מהתחזיות שלנו, וזול רק ב-7,000-8,000 שקל מרכבי הפנאי המקבילים של יצרנים אחרים.

הסטפווי הוא למעשה גרסה מוגבהת עם מאפייני עיצוב "קשוחים" של הסנדרו, מכונית הסופר מיני של היצרנית. זו הגרסה העדכנית לדגם, שבינתיים עושה חייל באירופה ורושם בה מספרי מכירות גבוהים, למעשה, עם כל החשמליות, הטכנולוגיה, ההשקעה של היצרניות באיכות ואבזור, דווקא הוא הרכב הנמכר ביותר בשוק האירופי ב-2024 וב-2022. ויש לו שתי בשורות גם לשוק הישראלי ממנו הוא נעדר מאז הפסיק שיווקו ב-2021, אלו הפרטים המלאים.

דאצ'יה סנדרו סטפוויי. דאצ'יה,
סביבת נהג מודרנית מבעבר, וכרגיל פשוטה לתפעול/דאצ'יה

חיצונית העיצוב שלו מיישר קו עם המראה הרבוע-קשוח של דגמי דאצ'יה הנוכחיים, יש לו את החזית ויחידות התאורה שפגשנו גם בג'וגר ונפגוש בדאסטר החדש שבדרך אלינו. מבחינת מימדים, האורך שלו הוא 4.1 מטר (תוספת של ס"מ), רוחב של 1.85 מטר (תוספת משמעותית של 9 ס"מ), גובה של 1.54 מטר (1.5 ס"מ פחות מהדור היוצא). מרווח הגחון, מה שהופך אותו ל"סטפווי" בניגוד לסנדרו הרגיל הוא 20 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא באורך של 2.60 מטר, תוספת של ס"מ בודד. נפח תא המטען עלה ל-328 ליטרים, תוספת צנועה של 8 ליטרים.

בתא הנוסעים לקחו בדאצ'יה את נושא הנדסת האנוש לתשומת הלב והיצרנית מספרת על שיפור בקלות התפעול של המערכות וחומרי הדיפון בסביבת הנוסעים. גם בתחום איכות החומרים הם מבטיחים שיפור, את זה נוכל לבדוק במפגש הנהיגה הראשון איתו בקרוב.

מבחינת אבזור, הוא מגיע עם מסך מולטימדיה 8 אינץ', יש קישוריות אנדראיד ואפל, מפתח חכם, בקרת אקלים עם כפתורי תפעול פיזיים ועוד.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
דאצ'יה סנדרו סטפוויי. דאצ'יה,
קרוסאובר קטן במחיר של סופר מיני, אבל פער המחיר בינו למתחרים קטן מבעבר/דאצ'יה

בהתבסס על פלטפורמת המכוניות הקטנות של רנו-ניסאן, הוא מציע מעתה גם מערכות בטיחות מתקדמות שבעבר לא היו חלק מהמפרט שלו. פה אפשר למצוא תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית וזיהוי תמרורי מהירות. אולם אלו לא עזרו לו ממש במבחן הריסוק האירופי, בו קיבל הדגם שני כוכבים בלבד מחמישה. יצויין כי שם הוא נבחן עדיין ללא מערכת הסטייה מנתיב, אך גם בציוני ההגנה על הנוסעים והילדים ברכב הוא לא קיבל ציונים מזהירים (70 ו-72 אחוזים בהתאמה).

על ההנעה, מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים של רנו-ניסאן, עם מגדש טורבו ובהספק 91 כ"ס ו-14.5 קג"מ, שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, שיפור גדול לעומת התיבה הרובוטית החד מצמדית של הדור הקודם. ביצועים? 0-100 קמ"ש ב-14.2 שניות, מהירות מרבית של 163 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת הרשמית היא 15.8 ק"מ לליטר.

הסנדרו סטפווי ישווק בישראל ברמת גימור אחת - אקספרסיון שמחירה יעמוד על 120 אלף שקל. זאת כאשר מתחרים עם נתונים טכניים דומים כמו קיה סטוניק הקרוב אליו יותר במימדים עולים החל מ-127 אלף שקלים (קיה סטוניק), 128 אלף שקלים (סיאט ארונה) או 130 אלף שקל (יונדאי וניו).

הסנדרו סטפוויי הולך על קלף המחיר. אלא שבמקרה שלו, אנחנו עשויים לראות אותו מנתב אליו לקוחות לא רק מהקטגוריה הטבעית שלו, אלא גם מקרב לקוחות הסופר מיני, שהלכו והתייקרו ומחפשים לשבת גבוה כמו כל מי שמסביבם בפקק.

  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully