וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיען תיעד עצמו בלייב מתרסק עם רכב היוקרה שלו בעודו מסתמס בנהיגה

10.10.2024 / 0:03

קשה לצפייה: היוטיובר ג'ק דוהרטי תועד נוהג בכביש מהיר ברכב יוקרה ומסתמס בנייד, כשלפתע הוא מאבד שליטה על הרכב ומתרסק במעקה הבטיחות. הוא נראה מתעניין במצב הרכב יותר מאשר במצב הנוסע הפצוע שלצידו ואף מבקש ממנו להמשיך לתעד את האירוע - וחטף על זה ביקורת קשה

ג'ק דוהארטי מציג מה קרה לרכב היוקרה שלו/Jackdohertyy

היוטיובר הצעיר ג'ק דוהרטי תיעד את עצמו בלייב עובר תאונת דרכים קשה ומרסק את רכב היוקרה שלו, כל זה בזמן שהוא מתכתב בנייד תוך כדי שהוא נוהג בכביש בתנאי מזג אוויר קשים. הוא ספג ביקורת קשה ברשת על העובדה שהביע יותר דאגה למצב הרכב מאשר לחברו שהיה במושב הנוסע ועל שביקש ממנו להמשיך לצלם אותו - בזמן שהוא מדמם מפניו.

בתיעוד שהועבר בשידור חי וממש נראה כאילו תוכנן מראש, נראה ג'ק דוהרטי בן ה-20 נוהג בכביש מהיר במקלארן, רכב ספורט בשווי 750,000 שקלים, בזמן שהוא מסתמס בנייד. את הנהיגה הרשלנית תיעד חברו מייקל דיוויד, שישב לצידו, ושידר אותה בלייב באפליקציית הסטרימינג Kick בשבת ה-5 באוקטובר.

בסרטון של התאונה, שהוסר מאז מ-Kick, נראה דוהרטי מביט שוב ושוב בנייד שלו תוך כדי נהיגה בכביש המהיר בזמן שיורד גשם כבד. לפתע הוא מאבד שליטה על הרכב שלו - מקלארן 570S המעוצב בהתאמה אישית ומוערך בשווי 200,000 דולר- מחליק ימינה על פני מספר נתיבים וסוטה היישר לתוך מעקה הבטיחות.

צפו ברגע התאונה:

במקום לעצור את השידור ולשאול ישר לשלומו של מייקל חברו, ג'ק נשמע מתבאס על הרכב שניזוק קשה, מתעד את עצמו מחולץ מחלון הרכב בידי עוברי אורח ומבקש בחוצפתו ממייקל המדמם להמשיך לתעד את האירוע. הסרטון שותף ב-X וצבר כמעט 90 מיליון צפיות. יש לציין שג'ק דאג לשלום חברו, אבל רק אחרי שהביע דאגה למצב רכב היוקרה שלו - מה שלא התקבל יפה בעיני הצופים. בסרטון נוסף שפורסם ב-X נראים השניים מקבלים טיפול רפואי בבית החולים בזמן שרופא תופר את פניו של מייקל הפצוע.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

זה מה שקרה אחרי:

יותר מ-185,000 אנשים צפו בשידור החי ב-Kick בזמן ההתרסקות, כך דיווחו ב-Daily Mail וב-TMZ. בסרטון נוסף שפרסם ביוני 2023 חשף דוהרטי לראשונה את המקלארן שלו ששוויה חצי מיליון שקלים לפני מספר שידרוגים שביצע שהוסיפו לעלות שלה עוד כמה מאות אלפי שקלים, כמו צביעתה בצבעים עזים וחיזוק האגזוזים.

חשבון ה-Kick של יוצר התוכן הוסר בעקבות התקרית והעמוד שלו מפנה כעת להודעת שגיאה. הנחיות הקהילה של פלטפורמת הסטרימינג קובעות שמשתמשיה חייבים "לתעדף את הבטיחות שלכם ואת הבטיחות של הסובבים אתכם על ידי הימנעות מהתנהגות מסוכנת", כך נכתב, "תנו עדיפות לבטיחות של עצמכם, הקהל שלכם, הציבור וכל מי שמעורב. אם מישהו נמצא בסכנה או זקוק לעזרה, הורידו את המצלמה שלכם ופנו מיד למרפאה המקומית". בהצהרה שמסרה ל-PEOPLE, הנהלת הפלטפורמה אמרה כי היא "אינה מאשרת פעילות בלתי חוקית, וזו הסיבה שפעלנו במהירות ואסרנו על היוצר הזה המשך שימוש בפלטפורמה".

עוד ברכב:
בחור נתפס מקיים יחסי מין עם הטסלה הורודה של האישה במשך 3 שעות

מולטי-מיליונר קנה לאשתו פרארי יוקרתית - והיא הרסה אותה כי נתקעה בשער

עוד ממה שקרה לפני ואחרי:

ככה נראה הרכב אחרי:

לאחר שהתיעוד הפך ויראלי, רבים מעמיתיו היוטיוברים הגיבו ושיתפו פוסטים המבקרים את נהיגתו הרשלנית והתנהגותו האנוכית של ג'ק דוהרטי. "אנחנו חיים בעולם שבו רודפים אחרי תהילה יותר מאשר מביעים חמלה", כתב הסטרימר דקוטאז (ברט הופמן) בפוסט שפרסם בתגובה, "ילד שעסוק יותר בצילום ובהודעות טקסט, אפילו לא בדק מה שלום חברו במושב הנוסע. המחשבה הראשונה שלו הייתה המכונית שלו. זו המחלה שאנו מתמודדים איתה". היוטיוברית קורינה קופף הוסיפה: "הפנים של החבר שלך מלאות דם אבל אתה מוודא שהוא ימשיך לצלם מכל הזוויות... נחמד".

ברשת רבים קראו להעמיד לדין את ג'ק דוהרטי. הוא גם סומן כ"פסיכופט נרקיסיסטי" עקב תגובתו לפציעות של דיוויד. הוא סירב להגיב בנושא, אך שיתף בפוסט: "אני מתכוון לכתוב תגובה יותר מפורטת בהמשך, אך עברו 24 שעות מאז התאונה ואני רק רוצה לומר כמה אני אסיר תודה על כך שמייקל ואני בחיים. אני כל כך מצטערת מייקל שנאלצת לעבור את זה. תודה לכל המגיבים הראשונים ולכל מי שעזר לנו לצאת מהרכב. זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע וזה שיעור שנלמד ממנו".

למרות שהבטיח שיתייחס לתאונה בהמשך, שאר הפוסטים שלו מאז התעסקו בעובדה שהוא חוגג יום הולדת 21, להם הוא צירף תיעוד שלו יוצא מהאמבולנס לאחר התאונה ומביט בעצב ברכב המרוסק.

והנה מה שקרה בבית החולים:

הנה כמה מהתגובות:

ג'ק נוהג להציג את עושרו מנקר העיניים ברשת כדי לצבור צפיות. בסרטון נוסף ששיתף ג'ק, הוא הציג לעוקבים את אוסף רכבי היוקרה שלו - כשבנוסף למקלארן יש בבעלותו גם טסלה דגם X בשווי של כ-490 אלף שקלים ולמבורגיני הוראקן בשווי של כ-1,141,800 שקלים. הטסלה מסוגלת להגיע למהירות מרבית של מעל ל-240 קמ"ש, בעוד שהלמבורגיני והמקלארן מסוגלות להגיע למהירות של יותר מ-320 קמ"ש. בסוף הסרטון שלו, לשישיית הרכבים נצבעה בצבע תכלת זהה. בנוסף לעיצוב בהתאמה אישית, כל רכביו של ג'ק עברו שידרוגים יקרים. בסך הכל, הוא טוען ששווי אוסף המוכניות שלו כולל השידרוגים עומד על כמעט 4 מיליון שקלים.

זו לא הפעם הראשונה שהמילים "דוהרטי" ו"התרסקות" הופיעו באותו משפט, שכן יוצר התוכן העלה סרטון נוסף שלו עובר תאונה עם הלמבורגיני שלו רק לפני מספר חודשים. אולי הגיע הזמן לשלול לו את הרישיון, לא חושבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully