וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: הונדה סיוויק האצ'בק החדשה

תחת הסוואה משחררת הונדה הצצה חלקית למרכב הקומפקטי של סיוויק המשפחתית, שמגלה כי העיצוב הנועז התפוגג. בכורה בתערוכת פרנקפורט

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

אחרי הסדאן החשובה לארה"ב, מכונית מיני מוזלת שאולי תגיע לישראל, והקונספט ל-CR-V החדש, ממשיכה הונדה לעבות את שורותיה לשנה הקרובה ונערכת לשוק האירופי עם הדגם החשוב ביותר שלה עבורו. אלה הן התמונות הראשונות של המשפחתית הקומפקטית סיוויק האצ'בק (5 דלתות), המהוות קדימון לדבר האמיתי שייחשף במסגרת תערוכת פרנקפורט במהלך חודש ספטמבר. בהונדה מסרבים להסגיר פרטים מהותיים אודותיה, אולם מדגישים מרווח פנים, מרחב ויכולת כביש עדיפה בהשוואה לדור היוצא.

כמו הרבה יצרניות בוחרת הונדה לא בטיזרים של טפח או בית תאורה כדי לגרות את הסקרנות, אלא מעניקה לכלי התקשורת דמות מלאה תחת הסוואה חלקית, כפי שעשתה למשל מרצדס חודשים לפני שהשיקה את מכונית העל SLS AMG. מכפי שניתן להתרשם, עולה כי סיוויק הקומפקטית נוטשת את ההופעה המאוד לא שגרתית של הדור הקודם, שהתעטף בסגנון מוחצן ועתידני מלפנים ומאחור ולא חסך בשימוש בתאורות חדות ומסוגננות.

לדברי החברה, גרסתה האירופית של סיוויק תהיה המרווחת ביותר בקבוצה הקומפקטית, במיוחד בשטח הטעינה ובחלל השורה השנייה. על אף שטרם פורסמה תמונה של תא הנוסעים, מבטיחים בהונדה לעלייה משמעותית באיכות החומרים והנדסת האנוש, כמו גם ברמת המפרט שתהיה עשירה יותר מבעבר. עוד מציינים בדור השמיני של הסיוויק חידוד של מערך המתלים עם שימוש בקורת מתח מעודכנת שתוכננה לשפר את היציבות במהירות גבוהה (גמישות בתנועה). "בכל פעם שביקרנו באירופה, הגענו להישגים חדשים עם סט המתלים החדש. בין אם בנוחות או בהתנהגות, היא עומדת בסטנדרטים האירופים ומעבר לכך", כך מסביר קאזו סינואשי, ראש צוות פיתוח בהונדה.

על מנועים עוד מוקדם לדבר, אך דומה שהיא תחלוק לפחות אחד מהם עם ה-CR-V החדש, בהספקים שינועו בגזרת ה-150 כ"ס בשילוב לתיבות אוטומטיות וידניות. בנוסף לזאת, היא גם תורכב יחד עם רכב הפנאי החדש במפעל הבריטי בסיוונדון, שאמנם שותק לפרקים בעקבות מחסור בחלפים אחרי הצונאמי ביפן שפגע בזמני האספקה, אך ערוך לשוב לפעילות סדירה ומלאה בספטמבר. הסיוויק החדשה צפויה להגיע לכבישים ברבעון הראשון של שנת 2012.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully