וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו מוכנה לתערוכת פרנקפורט

ירון אדרי

1.9.2011 / 11:03

סובארו תבנה את כל תצוגתה בתערוכת פרנקפורט סביב רכב הפנאי XV החדש וגרסת טרום ייצור של מכונית הספורט BRZ

סובארו ממשיכה לגלות לנו פרטים על תצוגתה במתחם תערוכת פרנקפורט, שתיעשה סביב שתי מכוניות עיקריות – הגרסה הסדרתית של רכב הפנאי הקומפקטי XV (המבוסס על אימפרזה החדשה), וגרסת טרום ייצור של מכונית הספורט BRZ (המשותפת לטויוטה) שתכונה פרולוג.

סובארו XV החדש שומר כמעט באופן מלא על עיצוב גרסת הקונספט שלו שהוצגה בתערוכת שנגחאי בחודש אפריל האחרון. מידותיו כפי שהן נחשפות נפרסות על פני 4.45 מ' בין פגושים, 1.78 מ' בין מראות הצד ו-1.57 מ' מהרצפה עד הגג. בסיס הגלגלים עומד על 2.64 מ', בדיוק כמו של אימפרזה החדשה שנחשפה כבר בארה"ב. בשלב זה סובארו לא מדברת על הגרסה האירופית למשפחתית, שתזכה סביר להניח למרכב האצ'בק.

לאחר שגילתה לנו כי מכונית הספורט שלה תכונה BRZ, סובארו תציג בפרנקפורט את גרסת הטרום ייצור שלה שתוכנה 'פרולוג'. זו תהיה הצצה נוספת לטכנולוגיות שלה, ובעיקר למנוע ה-2.0 ל' בוקסר החדש שתוכנן במיוחד עבורה ותמסורת העברת הכוח לציר האחורי בניגוד למסורת ההנעה הכפולה של סובארו. מידותיה של BRZ למי שמתכנן לה מקום בחנייה כיורשת לאימפרזה טורבו שלו, הן 4.20 מ' באורך, 1.77 מ' ברוחב, 1.27 בגובה ובסיס הגלגלים נמתח על 2.57 ס"מ.


עוד על סובארו בוואלה! רכב

בואו לדבר על סובארו בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר כל הזמן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully