וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה חושפת אוונסיס מחודשת

ירון אדרי

7.9.2011 / 16:30

המשפחתית הגדולה טויוטה אוונסיס מתחדשת עם מראה מעודכן, איכות משופרת ומנועים משודרגים. פרטים מדוייקים אין, אצלנו לקראת סוף שנת 2011

שלוש שנים בדיוק החזיקה טויוטה מעמד עם המשפחתית הגדולה אוונסיס, שנחשפה בתערוכת פריס 2008, עד שהחליטה שיש לחדש בה משהו. וזה לא עניין של מה בכך כי יש לא מעט יצרניות שהיו מושכות עוד שנה-שנתיים. טויוטה גם לא מסתפקת במועט, ומעניקה לאוונסיס שדרוגים כמעט בכל סעיף יותר משאי פעם עשתה עם חידוש דגם קיים לדבריה. אלינו היא תגיע לקראת סוף השנה כפי שנמסר מהיבואנית לישראל חברת יוניון מוטורס.

כמו בעת חשיפת הדור השלישי, גם הפעם שולחת טויוטה טיזר ראשוני קצת לפני תערוכת פרנקפורט ממנו ניתן להבין רק מעט על מה שצפוי לנו. אוונסיס המחודשת מאמצת את קו העיצוב העדכני של טויוטה הכולל גריל ופגושים חדשים בהם מוטמעים גופי תאורה מפוסלים ובתוכם נורות לד. ייתכן מאוד כי השינויים רלוונטיים גם לחלקה האחורי של אוונסיס, אולם זאת טרם ניתן לומר.

עוד מספרת טויוטה כי עלתה מדרגה בכל הקשור לאיכות החומרים המרכיבים את אוונסיס הן חיצונית והן בתא הנוסעים, אולם גם כאן טרם ניתן לומר מה כוללת ההצהרה הזאת. עוד בגדר סוד הוא המפרט הטכני של יחידות ההנעה שלדברי היצרנית שודרג אף הוא, כולל התייחסות המהנדסים לסעיף ההנאה מנהיגה.

עוד תציג טויוטה במסגרת תערוכת פרנקפורט את משפחת האקולוגית הכוללת את פריוס פלאג אין והמיניוואן פריוס+ לו שבעה מושבים. בגזרת הקטנות תוצג יאריס שכבר הושקה למעשה, כשלצידה לראשונה גרסת שלוש דלתות וכן יוצג הטנדר היילקס החדש שיפנה למי ששוקל להחליף את רכב העבודה שלו.


עוד על טויוטה בוואלה! רכב

בואו לדבר על טויוטה בפורום וואלה! רכב

וואלה! רכב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully