וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ארוך טווח: חודש חמישי ואחרון עם אופל אסטרה טורבו

10.1.2012 / 13:38

חודש אחרון קשה עבר על האסטרה לפני שחזרה אל היבואן. היא מסיימת עם 16,984 ק"מ, עברה טיפול ואפילו נפרצה על ידי חלאה

החודשים האחרונים במכוניות המבחן ארוך טווח אצלנו הם לרוב קשים, אבל עד כמה קשה יהיה זה עבור האסטרה גם אנחנו לא יכולנו לשער. הכל החל ביום שישי אחר הצהריים בחניית מסעדת כרמים שבישוב סגולה. אחרי שהיה של כשעה במסעדה, נחרדנו לגלות בחנייה את האסטרה האדמונית לאחר שחוללה על ידי פורץ נאלח. אותו בחור החדיר לום בין קורות הדלתות, עיקם את זו של הנוסע הקדמי ימני וניפץ את החלון. למרות הנזק הגדול, ככל הנראה משום ש"עבודתו" הופרעה, הוא הספיק רק לחטוף מתוך הרכב את המעיל של אישתי וחפצים אישיים בעלי ערך מינימאלי, כשהוא משאיר אחריו את מכשיר ה-GPS היקר ושאר חפצי ערך.

את האופל הובלנו בזהירות מיד אל תחנת המשטרה (לבקשתם, שכן לא יכלו לשלוח ניידת למקום), אך גם בדיקת המז"פ לא הצליחה להעלות טביעות אצבעות שיאפשרו להתחקות אחר הנבל. למחרת, הועברה האסטרה אל מוסך החברה ושם בוצע התיקון שכלל החלפת קורת דלת וחלון נוסע קדמי ימני.

מבחן ארוך טווח אופל אסטרה 1.4 טורבו. קובי ליאני
מבחן ארוך טווח אופל אסטרה 1.4 טורבו/קובי ליאני

לא רק טרגדיות. יש גם ביקור מתוכנן במוסך

בחודש החמישי של מבחן הארוך טווח לאופל אסטרה טורבו, הגענו עם זו אל המוסך הראשי של קבוצת שלמה באזור התעשייה שבפתח תקווה, לצורך ביצוע שירות תקופתי עם הגעה ל-15,000 ק"מ. המקום בו ביקרנו בחודש הראשון למבחן הארוך טווח.

בביקור השני, ארבעה חודשים מאוחר יותר, נראה שכאילו הגענו למקום אחר לגמרי. השיפוצים שהחלו במקום הסתיימו ומשרד הקבלה נראה הרבה יותר טוב. יש עמדות שירות, יש חדר המתנה עם קפה, עיתונים ושירותים קרובים, אך עדיין ללא הרחבות כמו מחשבים לגישה לאינטרנט ומכונות לממכר שתיה ואו מזון לממתינים.

צוות המוסך שיודע על בואנו מבעוד מועד, לקח מיד את הרכב, רשם את דרישותינו (לבדוק רעידה בבלמים שהופיעה חודשיים קודם) והחל בעבודה. שעתיים בלבד מאוחר יותר, כבר קיבלנו טלפון לשוב לקחת את הרכב שכן זה סיים את הטיפול. אולם, לא רק מהירות העבודה הרשימה אותנו, אלא גם עלויות השירות באופל אסטרה טורבו.

עלות טיפול ה-15,000 ק"מ כולל עבודה, חלקים ושמנים עמדה על 387 שקלים בלבד - מחיר נמוך מאוד עבור שירות שכזה לרכב חדש. הרעידות בבלמים הסתברו בעיוות בצלחות הבלימה (למרות שלא נעשה באלה שימוש מופרז או אגרסיבי) ועלות חריטת הצלחות נעה בין 68 ל-80 שקלים לצלחת ועלות רפידות הבלם החדשות עמדו על 380 שקלים לכל צד, כלומר 760 שקל לציר הקדמי כולו.

זמן סיכום: השאירה טעם של עוד

חמשת החודשים ו-16,984 הקילומטרים שבילינו וצברנו במחיצתה של האסטרה טורבו החדשה המחישו לנו עד כמה הייתה חסרה הנציגה הגרמנית בשוק המקומי. היא מביאה עמה איכויות שונות מהמוכר והמקובל כאן ובמבחן ההשוואתי שערכנו לה בשבועות האחרונים, היא הפגינה חוסן גם במאבק מול יריבתה הקשה ביותר - פולקסווגן גולף.

ימים אחדים לאחר שנפרדנו מהאופל אסטרה טורבו, הודיע היבואן באירוע מיועד לצורך סיכום השנה הראשונה של המותג בארץ לאחר החלפת היבואנים, על ההוזלה המשמעותית במחירה. מ-135 אלף שקלים, לכדי 124 אלף בלבד. תג מחיר שעשוי מאוד להעלות את קרנה של האסטרה טורבו בקרב צרכני המשפחתיות בישראל. בוודאי כאשר השברולט קרוז החדשה החולקת עמה שלדה וכעת גם מנוע ותיבה, עולה 140 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בעד, נגד וסיכום

בעד: מנוע, תיבת הילוכים, מרחב בתא הנוסעים, עיצוב, עלויות טיפולים

נגד: בלמים חלשים

סיכום: תמורה מצוינת למחיר


חודש ראשון עם אופל אסטרה טורבו

חודש שני עם אופל אסטרה טורבו

חודש שלישי עם אופל אסטרה טורבו

חודש רביעי עם אופל אסטרה טורבו

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully