וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריסוק: 5 כוכבים למאזדה CX-5

סבב ריסוקים חדש במחצית השנה של יורו-נקאפ מחלק חמישה כוכבים מלאים למאזדה CX5, יונדאי i30, פיג'ו 208 וב.מ.וו סדרה 3 החדשה

מכון הבטיחות Euro-Ncap מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק האחרונים שהתפרסמו בבריסל. בסיבוב הנוכחי נבחנו ארבע מכוניות חדשות במתכונת המשודרגת של 2012: יונדאי i30, ב.מ.וו סדרה 3, מאזדה CX-5, ופיג'ו 208. כל המכוניות קטפו חמישה כוכבים וציונים גבוהים בכל המדדים. בסוף אוגוסט יערכו ניסויי ריסוק נוספים.

ב.מ.וו סדרה 3

הגרסה החדשה של ב.מ.וו שהושקה ממש בימים אלה בישראל זכתה למחמאות רבות, בעיקר על יכולתה למנוע פגיעות קשות בהולכי-רגל במפגש עם מכסה המנוע הסטנדרטי. עבור כך, זיכו אותה הבוחנים ב-78 אחוזים – הציון הגבוה מבין ארבע הנבחנות. התנגשות חזיתית הקנתה לה 95 אחוזים בהגנה על מבוגרים (קבינה יציבה, הגנה טובה על הברכיים) ועבור הגנה על ילדים 84 אחוזים.

יונדאי i30 החדשה

הדור החדש של יונדאי i30 שיקף מעטפת יעילה על נהגים בגדלים שונים, ועבור כך גרפה 90 אחוזים בהגנה על מבוגרים בפגיעה חזיתית ופגיעות צד. בתאונה במהירות גבוהה יותר עם עמוד ציינו הבוחנים לחובתה החלשות בהגנה על חלקי החזה. במבחן הגנה על ילדים יונדאי גורפת מלוא הנקודות – יותר מכולן, עבור זאטוטים מגיל שנה וחצי ועד 3, עם הערות חיוביות על הגנה מפני פגיעות ראש מדיפוני פנים. הגנה על הולכי-רגל הייתה טובה וניקוד גבוה גם עבור בקרות בטיחות אלקטרוניות.

מאזדה CX-5

הקרוסאובר החדש של מאזדה, ה-CX5, יחד עם ב.מ.וו סדרה 3, היו יחידים בניסויי הריסוק שקיבלו בונוס על ציון בטיחות בזכות מערכת ה-AEB, סימול ל-Autonomous Emergency Braking System. מערכת זו (אינה נכללת בישראל) מאטה את המכונית על דעת עצמה במידה והנהג מאחר להגיב בזמן לפני תאונה. רכב הפנאי קיבל ציונים גבוהים על הגנה מפני פגיעות קשות בהיטל המכונית, וכן על תאונות בחזית (94 אחוזים בהגנה על מבוגרים).

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

פיג'ו 208

הסופר-מיני מצרפת פיג'ו 208 השיגה גם היא חמישה כוכבים, אך הסתפקה בציונים מעט יותר נמוכים מיתר המשתתפות. בהגנה מפני פגיעה חזיתית לנוסעים מבוגרים צברה 88 אחוזים (הנמוך ביותר), עבור ילדים חילקו לה 78 אחוזים ומבחן פגיעות בהולכי רגל 61 אחוזים – ציון סביר לאור האכזבות בשנים האחרונות. ריסוק על עמוד בצידה של המכונית הניב ציון "עובר".

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully