וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לניסאן תשובה לסובארו BRZ

היצרנית היפנית מפתחת בימים אלה מכונית ספורט בעלת הנעה קדמית שתתברג תחת ה-370Z, ותסמן תגובה ראשונה לטויוטה GT86 וסובארו BRZ

ניסאן מתנסה לאחרונה בכמה דגמים ספורטיביים שיוכלו למלא את החלל לצד ה-370Z, ולמעשה יפתחו לרווחה את חטיבת הספורט לפלח העממי, שמקבל כיום מנת אדרנלין מזוקקת דווקא מהמתחרות סובארו וטויוטה שתכננו במשותף מכונית ספורט בדמותן של ה-GT86 מקבוצת טויוטה והסובארו BRZ, ששיווקן בישראל החל לאחרונה כאמור.

בין מסדרונות החברה היא קיבלה את הסימול הזמני "מיני Z", והיא תבוסס בכבדות על פלטפורמת ניסאן ג'וק וכנראה שגם על הופעתה החיצונית. את הכוח היא תקבל ישירות מהקרוסאובר הקומפקטי עם סיוע ממנוע ה-1.6 ל' טורבו בתפוקה שתגרד לפחות 170 או 180 כ"ס, וזאת בשידוך להנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה. אופציה להנעה כפולה תקפיץ את מחירה כדי להוות תשובה (גם אם פחות מרתקת) להנעתן האחורית של סובארו וטויוטה.

הייצור של הדגם נחלק בין הזרוע הסינית של ניסאן - שתפקח על העיצוב, לבין השלוחה היפנית שתטפל בכר שאר ההיבטים. היא לא תיוצר בבריטניה ככל הנראה, כמו הקשקאי למשל, ובחברה היפנית מעריכים שבעוד פחות משנה היא תוכל להגיע לכבישים במחיר התחלתי של 22 אלף דולרים, שהם כ-90 אלף שקלים לפני מס לערך.

מה שנותר כעת לגלות הוא בעיקר הפן הוויזואלי (הביצועים הם כבר פרק בפני עצמו). על פי כלי-התקשורת בארה"ב, מעצבי ניסאן ישתמשו בצדדים רבים במאפיינה של הג'וק בחזית, וייקחו קצת מאחותה הגדולה 370Z כדי לסיים את החלק האחורי. ייתכן שגם אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן תיקח חלק בפרויקט ותתרום משהו מעיצוביה הספורטיביים. תחילת השיווק מיועד כרגע לאמצע 2013.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully