וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב: חוששים להיתפס

רכב

16.9.2012 / 12:15

השנה רציתם לדעתם איפה ממוקמות מצלמות המהירות, איך להתחמק מהמשטרה ואילו עבירות לא הכרתם: אלה היו הכתבות הכי נצפות בוואלה! רכב השנה

«object width="466" height="350"»«param name="movie" value="http://mm.walla.co.il/archive/1361141-28.swf
"»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="http://mm.walla.co.il/archive/1361141-28.swf
" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="466" height="350"»«/embed»«/object»

חשיפת מיקומי מצלמות המהירות החדשות

כאשר פרסמנו לראשונה את מיקומי מצלמות המהירות החדשות בישראל, גם אנחנו הופתענו מרמת החשיפה לאייטם זה. חשיפה אשר הביעה את החשש הכבד של הנהגים בישראל מאותו גורם אכיפה שערורייתי. מיקומים אלה שנחשפו על ידנו, נחשבו לסודיים ונשמרו קרוב מאוד לחזה של בכירי המשרד לביטחון פנים ומשטרת התנועה.

לכתבה

מבחן של יונדאי i35 מול שברולט קרוז

אחד מכל חמישה מכם קונה יונדאי חדשה ואלפים אחרים חוזרים הביתה עם שברולט חדשה. לכן המבחן ליונדאי i35 בהשוואה אל השברולט קרוז היה לפופולארי במיוחד. מדובר כאן בשתי מכוניות, יריבות ישירות, נפוצות מאוד ובעלות רקע וקהל לקוחות דומה. שתיהן מגיעות מקוריאה ושתיהן שחקניות חזקות בשוק ציי הרכב ולכן, המבחן המשפיע הזה שחשף את הדקויות ביניהן חיזק את דעתנו להרבות במבחנים משווים לכלי רכב.

לכתבה

מבחן לפורד פוקוס החדשה

המבחן לפורד פוקוס החדשה, לא אמור היה לשבור שיאים, אבל זה בדיוק מה שהוא עשה והפתיע גם אותנו. ומדוע כך זה היה בכל זאת? משום שהדבר כמובן מאשר את העובדה שרבים לא ערים לה, כי הפורד פוקוס היא המכונית הנמכרת בישראל היום, לכן אך טבעי שמבחן ראשון על מכונית זו בישראל יגרור עמו עניין רב בקרב הקוראים.

לכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עבירות התנועה שלא הכרתם

לפעמים נדמה שאנחנו מכירים כבר את הכל, ראינו את הכל ולא ניתן להפתיע אותנו. אולם כאשר פרסמנו את המאמר הראשון בסדרה ש"הזכיר" לקוראים עבירות תנועה שהם כלל לא ידעו על קיומן (מלבד אלה שנענשו על ביצוען), העניין היה רב. הרי, מי רוצה להיתפס על עבירת תנועה ולטעון בפני השוטר ש"לא ידעתי שיש עבירה כזו"?

לכתבה

אכיפה סמויה של המשטרה לכדה מאות נהגים

שוב החשש שלנו מהאכיפה בדרכים מגיעה לכדי ביטוי. בשנה החולפת פרסמנו ידיעת חדשות על האכיפה הסמויה שערכה משטרת ישראל וזו הביאה ללכידה של מאות נהגים שלא חשדו בהימצאותם של שוטרים מסביבם. בדיוק כמו החשש ממצלמות המהירות ומעבירות התנועה, גם החשש מהשוטרים עצמם עורר אתכם לקריאה עמוקה.

לכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully