וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס: כך עושים משפחתית חטובה

המותג היוקרתי שואף לשבור את מעטה הסולידיות ויציג בתערוכת פריס רכב ראווה למחליפת המשפחתית הגדולה IS עם עיצוב חדשני במרכב קופה

החלק השני של הקונספט LF-LC שנחשף בתערוכת דטרויט בינואר נקרא כעת LF-CC, ממנו נגזרת גרסת קופה כמכונית שמבשרת על הגרסה החדשה של ה-IS שתושק בעוד שנה לערך אחרי הבכורה הרשמית בינואר בארה"ב (שוב, מטעמים מסחריים). לקסוס מקווה שמכונית זו תשכנע את הקהל שיש לה הכלים להפוך לתחרותית יותר מול סדרות ב.מ.וו, מרצדס ואודי בסגמנט הסלון סדאן הקומפקטי, וזאת בין היתר בזכות עיצוב פחות מנונמם.

שפת ה-L פינס של לקסוס נמשכת בדגם זה אחרי שהחלה לפני כמה שנים בסדרת ה-RX, המשיכה אל מכונית העל לקסוס LFA והתחזקה לאחרונה ב-GS החדשה. מבנה המכונית שלוח קדימה עם חרטום בולט מאופיין בקווים חדים ונורות LED. הפגושים עוצבו מחדש, כמו גם בתי התאורה, אולם סביר שהשבכה הקדמית תהיה פחות צעקנית בגרסת הייצור הרשמית והקבינה תשאל את מרבית המרכיבים מה-GS, למעט כמה שינויים בידית ההילוכים ומסך המגע המרכזי.

מעצב העל של לקסוס טקאשי טאנבה אומר שה-IS תיישר קו עם ה-CT וה-LS בין היתר ולא תוגדר על ידי הקהל "משעממת". "מכוניות לקסוס נתפשות על ידי הלקוחות כאיכותיות אבל קצת רדומות. אנחנו נציע משהו שונה עם ה-IS החדשה ובכלל קונספטים כמו ה-LF-CC עתידים לשנות את פניה של החברה היוקרתית ללא היכר".

הכוח אל הגלגלים האחוריים יגיע ממנוע (DS-4) היברידי הזרקת דלק ישירה בנפח 2.5 ל' בעל תפוקה מרבית של 200 כ"ס, צריכת דלק של כ-17 ק"מ לליטר ופליטת דו-תחמוצת הפחמן של 100 גק"מ בלבד. לא ידוע איזו תיבה תותקן בה. מנועים נוספים יחברו אליה בהמשך וכן מהדורות F ספורט מסורתיות.

ה-LF-CC תוצג כאמור בתערוכת פריס בפעם הראשונה בגרסת קונספט. יחד עם כך, לא הרבה עומד להשתנות עד לחניכת ה-IS החדשה בחורף ולכן, אפשר כבר כעת לדעת ב-90 אחוזים כיצד תראה המשפחתית הדינאמית של לקסוס בדור השלישי.

מבחן: לקסוס GS החדשה מהירה כמו אודי R8
עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב
פורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully