וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חיפשו בכירי פולקסווגן במפעלי פיאט?

על פי דיווחים בכלי-התקשורת בגרמניה מומחים מאגף הפיתוח של הקונצרן הגרמני ביקרו במפעלי פיאט כדי לבדוק את מצבה של אלפא-רומיאו

בדיוק שנתיים חלפו מאז שיו"ר פיאט סרגיו מרקיונה הזים כל שמועה או דיווח שאלפא רומיאו עומדת למכירה והנה עם פתיחת תערוכת פריס, שוב עולה הנושא בכלי-התקשורת בגרמניה והברנז'ה חוגגת. על פי דיווח של המגזין פוקוס במינכן בכירים של קונצרן פולקסווגן הגיעו למטות פיאט במריפיורי, קאסינו, מלפי ופומליאנו במטרה אחת – לאמוד את חוסנה של אלפא-רומיאו.

מרקיונה הכחיש בתוקף שאין לו שום כוונה למכור את אלפא-רומיאו למרות מצבה הכלכלי העגום. זאת כמובן בעקבות דבריו של יו"ר פולקסווגן פרדיננד פייך שאמר ערב פתיחת תערוכת פריס ב-2010 כי המותג הספורטיבי של פיאט יהיה "בר-מזל" אם יהפוך לחטיבה ה-13 של קונצרן המכוניות הגדול באירופה. "אני מבין מדוע באיטליה נזקקים למשקיעים זרים בתעשיית הרכב המקומית. אני מכבד את פולקסווגן אבל לומר שהם יושיעו אותנו זה פשוט ערימה של שטויות", כך מרקיונה.

פיאט שפועלת לשקם המותג הספורטיבי הגיבה מצידה בהתכנות בת שלוש שנים שבמהלכה תנסה להכפיל את מכירות אלפא רומיאו ל-400 אלף בשנת 2014 לעומת 150 אלף שהיא מסרה אשתקד. כיום, מציעה אלפא רומיאו רק את מיטו וג'ולייטה כשבעתיד תצטרף מכונית הקופה 4C והג'ולייה סדאן (שנדחתה שלוש פעמים, גם בשל קשיים אסטרטגים בארה"ב שמחכה לשובה של אלפא רומיאו).

בשלב זה, על אף כל הדיווחים, לא נראה שפולקסווגן מתכוון לבצע עוד עסקאות ולהתרחב מעבר ל-12 מותגים נוכח שתי הרכישות האחרונות – דוקאטי (באחריות חטיבת אודי) והשלמת קנייתה של פורשה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully