וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של יונדאי לפולקסווגן גולף GTI

יונדאי מתכננת בימים אלה מתחרה ישירה לפולקסווגן גולף GTI מסדרת i30 עם הספק של מעל 200 כ"ס ותיבת הילוכים כפולת מצמד. חשיפה בתחילת 2014

אחרי שיונדאי השיקה את גרסת הולוסטר טורבו, ממנה התרשמנו בשנה האחרונה, עושה רושם שזה היה רק עניין של זמן עד שהמכונית הכי חשובה שלה – i30, תוכשר עם אותה ערכה ספורטיבית מבוקשת. לפי מקורות בכלי-התקשורת בדרום קוריאה, יונדאי מפתחת בשבועות האחרונים גרסת RS, כן RS כמו בפורד ורנו, כדי שזו תוכל לקרוא תיגר על פולקסווגן גולף GTI החדשה (220 כ"ס למי שטרם התעדכן) ושתי המאוזכרות לעיל.

ה-i30 טורבו תבוסס על מרכב שלוש דלתות בלבד, כפי שנחשף לאחרונה בתערוכת פריס. היא תקבל את מנוע ה-1.6 ל' טורבו של הולוסטר עם הספק של 200 כ"ס וקרוב ל-28 קג"מ (שיפור קל). לא ברור בשלב זה אם התיבה תהיה רק ידנית או כפולת מצמד, אולם נוכח הצלחתה של הולסטור דאבל-קלאץ', יונדאי מביעה בטחון שיווצר ביקוש לשתי התמסורות.

המכונית תשודרג עם מערכת מתלים ספורטיבית, היגוי חד יותר ובלמים וצמיגים מוגדלים על פי צרכי החברה. הבודי קיט ישלב אלמנטים בולטים כמו חישוקי סגסוגת חמישה חישורים (יחלקו עיצוב עם ג'נסיס טורבו כנראה), פגושים מונמכים, לוגואים על הגוף החיצוני וקבינה עם מושבי ספורט, דוושות מחורצות ועוד תוספות שתגענה רק בגרסת ה-RS.

אם הכול יתנהל כשורה, יונדאי i30 טורבו תיחשף רשמית ברבעון האחרון של שנת 2013 עם השקה מתוכננת בתחילת השנה שלאחר מכן. קיה סיד וגרסת הפרו-סיד, בהחלט עשויות להצטרף לחגיגה ולהצטייד בגרסת ספורט עצמאית. הכול בתוך המשפחה.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully