וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי קרוסאובר? אין סיכוי

פרארי שוללת שמועות ודיווחים על הפקת רכב פנאי מתוצרתה כפי שמתכננת למבורגיני. נשיא החברה לוקה די מונטזמולו: "או שאתה מייצר פסטה, או שאתה מייצר דגים"

הבוס הוותיק והמנוסה של פרארי, לוקה די מונטזמולו הכריז לאחרונה באופן רשמי שהחברה לא תייצר רכב פנאי, ושאין בכוונתה להרחיב את השורות מעבר למכוניות הספורט המסורתיות של המותג האיטלקי. גם מכונית סאלון גדולה, דוגמת אסטון מרטין ראפיד או פורשה פנמרה, ירדה מהפרק ככל הנראה.

מונטזמולו אמר את הדברים בראיון למגזין הרכב הגרמני 'אוטו מוטור אנד ספורט', והתייחס ללמבורגיני שנערכת להשיק רכב פנאי בדמותו של האורוס. "רכבי פנאי הם פופולאריים בכל העולם, ויש בכך מידה של היגיון כלכלי. אבל עבור פרארי זו אינה אופציה ברוח המסורת". כך אומר. "פרארי זו חברה של מכוניות ספורט קופה אמוציונאליות, וכך זה יישאר לעד. אתה חייב לדעת מה אתה עושה: או שאתה מייצר פסטה, או שאתה מייצר דגים", כך סיכם מונטזמולו.

פיאט ופרארי, למעשה הפקידו את ייצור גרסאות הפנאי ומכוניות הפאר בידיה של חברת מזרטי. זו כבר הוציאה רכב פנאי חדש ומפואר בשנת 2011 ומחדשת מידי כמה שנים את הקאווטרופורטה. בשנים הקרובות היא תשיק עוד סדרת דגמים ביניהם מזרטי סדאן קטנה יותר. פרארי מצידה, כמו שאומר היו"ר, לא מעוניינת בדגם כזה. "לא דינו פרארי ולא כלום. בסטה!", כך הבהיר למגזין הגרמני. המכונית היחידה הוא טוען שתזכה לגרסה נוספת תהיה קליפורניה, זו תקבל אחות עם ארבעה מושבים בעתיד.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully