וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו עוברת להנעה אחורית

יו"ר פיאט מרקיונה רוצה לשדרג את החדרתה של אלפא רומיאו ג'וליה החדשה, ומצביע על הסבה לכלי רכב עם הנעה אחורית. המשמעות המשנית - דחייה נוספת בהשקתה

האם אלפא רומיאו ג'וליה החדשה תבוסס על הנעה אחורית? על פי דיווחים של כלי התקשורת בבריטניה, יו"ר פיאט סרג'יו מרקיונה רוצה לשדרג את מעמדה של אלפא רומיאו ולהפוך אותה למוצר שיוכל להתחרות ראש בראש בקולקציה הגרמנית, ועל כן פועל בימים אלה לבצע מהפכה במותג הספורטיבי.

אם הדיווחים נכונים, חלקם עלו עוד לפני כמה חודשים במסגרת התחדשות דגמי מזרטי, המשמעות היא שמחליפתה של ה-159 תדחה מעבר לשנה הקרובה, ותתייצב על הכבישים רק ב-2015. אלפא רומיאו תאלץ, כך מסתמן, להתחיל את המיזם מראשיתו כדי להכשיר את האיטלקיה הבכירה ואולי אף תשאר זמן נוסף על רצפת העריכה על מנת ליישר קו גם בסעיפי איכות תא הנוסעים.

עד לאחרונה, אלפא רומיאו כיוונה את הג'וליה להשקה בשנה הבאה, עם הנעה קדמית ושלדה של דודג' דארט החדשה. אלא שבמקום זאת, הג'וליה תקבל שלדה קטנה יותר עליה יבססו גם את הדור הבא של דודג' צ'אלנג'ר. היא תחבור לאחר מכן לאלפא רומיאו 4C וכן לספיידר החדשה שפותחה בשיתוף מאזדה.

למרות הצהרת מוקדמות, מרקיונה טוען שפסל שימוש בפלטפורמה מקוצרת של מזרטי גיבלי בשל עלויות הייצור הגבוהות הכרוכות בהפקה כזו.

הקומפקטיות של אלפא רומיאו תשארנה חלק בלתי נפרד מהמותג במסגרת האסטרטגייה להגדיל את מכסת המכירות מ-100 אלף אשתקד, ל-300 אלף בשנתיים-שלוש הקרובות. אין טעם אגב לקוות לאלפא מיטו או ג'ולייטה עם הנעה אחורית, שכן בכל זאת מדובר ביישום יקר הרבה יותר בהיקפי ייצור גדולים. לראייה, ב.מ.וו סדרה 1.

אלפא הפסיקה למכור מכוניות עם הנעה אחורית ב-1993 כשהספיידר יצאה לגמלאות. ה-4C תהיה גם היא בעלת הנעה אחורית, אך מכסת הייצור שלה מוגבלת.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully