וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו 308R תהפוך לרכב סדרתי?

ל-R הקומפקטית מנוע בנזין טורבו עם 270 כ"ס. בפיג'ו שוקלים אם לייצר אותה במהדורה מוגבלת מול המתחרות הישירות מבית פולקסווגן, רנו ופורד

בזמן שפיג'ו 308 GTI נקלטה בעדשת מצלמות כלי התקשורת בבריטניה, נבחנת על אדמת צרפת מצוידת מנוע 1.6 ל' עם 220 כ"ס, עולה השאלה האם פיג'ו עומדת לייצר (גם) את ה-308R שנחשפה לאחרונה בתערוכת פרנקפורט? דיווחים שמגיעים מכלי התקשורת בצרפת, עם נעילת האירוע בגרמניה, מצביעים שהיצרנית בוחנת בימים אלה כיצד להביא את דגם הקונספט לייצור ובחבילה שתוכל לקרוא תגר על הונדה סיוויק טייפ R, פולקסווגן גולף R ורנו מגאן RS, בין היתר.

עבור פיג'ו תהיה זו מכונית תדמיתית חשובה, כשזו תתייצב לצידן של ה-RCZ-R והפיג'ו 208 GTI החדשה אשר קוצרת שבחים וביקורות חיוביות בכל העולם (ע"ע מבחן מקומי). ה-R היא מיזם קטן יחסית באסטרטגיית PSA, במסגרתה פיג'ו תקודם בסולם המוצרים, ואילו סיטרואן תמכור מכוניות מעט יותר עממיות ונגישות.

פיג'ו 308 R. אתר יצרן
פיג'ו 308 R/אתר יצרן

"אנחנו נייצר קו מוצרים ספציפי עם גוון ספורטיבי חם מזג שיחזק את ה-208GTI ואת ה-RCZ, ומכאן אנחנו בהחלט רואים מקום לשלב את ה-308R שנחשפה כאמור בגרסת קונספט בתערוכת פרנקפורט", כך מציין מקסים פיקט, מבכירי פיג'ו באירופה.

ה-308R הוצגה בפרנקפורט כמעין "כיוון מחשבתי", אבל היא צוידה במנוע קיים המשרת את ה-RCZ. לזה הספק מרבי של 270 כ"ס ו-33.5 קג"מ המושגים ב-1,900 סל"ד, בחיבור לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. פיקט לא מסגיר מתי בדיוק תודיע החברה על ייצור אפשרי, אבל הרוח נושבת לכוון דגם סדרתי במסגרת תערוכת ז'נבה הקרובה בעוד מספר חודשים.

אם וכאשר פיג'ו תחליט לבצע את המהלך, תתייצבנה מולה מכוניות מנוסות וחזקות: רנו מגאן RS עם 265 כ"ס, פורד פוקוס ST עם 250 כ"ס, הונדה סיוויק טייפ R לה 280 כ"ס ופולקסווגן גולף R עם 300 כ"ס.

פיג'ו 308 R. אתר יצרן
פיג'ו 308 R/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully