וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן DS5 מתארכת וחושפת עיצוב חדש

במסגרת השקת סיטרואן DS5 סדאן ארוכה לשוק הסיני, מציג המותג הצרפתי פנים חדשות לקו היוקרתי

כמעט 4 שנים לאחר שסיטרואן הזניקה את מותג ה-DS שסלל יחד עם A1 את נישת הסופר מיני פרמיום, גיבשה החברה הצרפתית זהות מעודכנת לצי המכוניות במסגרת השקת סיטרואן DS5 LS, משמע הגרסה הארוכה ("לימוזינה") של מכונית הדגל. לדברי המעצבים, המכונית תוכננה בהשראת החלוצה מ-1955 עם שילוב כנפי הכרום ופנסי התאורה הגדולים, ואלה יהיו מאפייני כל המכוניות מטעם DS שיבואו בעקבותיה, כולל נומרו 9 המפוארת וכן רכב הפנאי המבוסס על ווילד רוביס קונספט.

כשמביטים על המספרים היבשים של DSL5 קשה לומר מדוע היא נחשבת כמכונית "ארוכה". היא אמנם מותחת בין הקצוות מעל 4.7 מ' - תוספת של 17 ס"מ על פני הדגם הקומפקטי שנמכר באירופה ובישראל, אבל בסיס גלגלים של 2.71 מ' הוא סטנדרטי ברחבת המכוניות המשפחתיות (מבוססת על C4), גם רוחבה די סטנדרטי, ועל כן נדמה שאת מרב תשומת הלב הפנו אל חלל הפנים המפואר והמוקפד.

לבחירה תהיינה 4 רמות אבזור, הנחלקות בין בסיסי, משודרג, מפואר וסופר מפנק הכולל שילובים איכותיים של אלקנטרה על המושבים והדלתות. מלבד מושבים עם עיסוי מענג, כוללת המכונית מערכת בקרת אקלים עם סינון חומרים רעילים, בקרת מולטימדיה של דנון, מסכי DVD, כניסה חכמה ללא מפתח, הרבה אמצעי בטיחות אלקטרוניים ועוד.

בחזיתה אפשר יהיה למצוא את חטיבות הכוח המוכרות של סיטרואן, עם מנועי טורבו THP, או VTI בהספקים שיחלו ב-140 כ"ס ויטפסו עד 200 כ"ס בחיבור אל תיבת 6 הילוכים אוטומטית.

סיטרואן, כך נראה, תתמחר את הDS5LS בצמוד לאודי A3 סדאן וממנה היא זוממת לגנוב לקוחות. המכונית תושק באפריל של השנה הבאה ובשלב זה, אין שום כוונה לשווקה מחוץ לסין.

סיטרואן DS5 במבחן דרכים: יוקרה צרפתית
עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully