וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס LFA תפותח בסיוע ב.מ.וו

ב.מ.וו תשתף פעולה עם טויוטה בדור הבא של מכונית העל LFA. אין זה פוסל תכנית למיזם נוסף שנתפר עבור החברה האם טויוטה

לקסוס LFA. אתר יצרן
לקסוס LFA. הדור השני כבר בדרך/אתר יצרן

לפני קצת פחות משנה הכריזה טויוטה, בשקט על שיתוף פעולה עם ב.מ.וו במסגרתו תיוצר מכונית ספורט חדשה עם מנוע היברידי לכל אחת מהחברות. הדיווחים התרכזו רק במותג העממי ולא במותג לקסוס, כך שייתכן שבעקבות הפרסומים האחרונים תתבשל גם לחטיבת היוקרה מכונית על מתקדמת שתישא את כותר ה-LFA בשנית, מכונית הקיצון היחידה שלה שכל עותקיה נמכרו בסוף השנה הקודמת במחירים דימיוניים.

טויוטה תשאב את הטכנולוגיות למכונית של לקסוס מהדגם ההבירידי החדש של הבווארים, ה-i8 ספורט קופה, כך לפחות על פי דיווחים של הירחון היפני 'בסט קאר'. אם אכן הדברים עומדים על דיוקם, לקסוס LFA תתייצב כמתחרה דומיננטית מול מכונית על היברידת נוספת, האקיורה NSX של הונדה שצפויה לעלות לכבישים בקרוב, וכן תמצא את עצמה מול פורשה 918 ספיידר.

הרוח הספורטיבית ששורה על טויוטה מאז שהשיקה את ה-GT86 עם סובארו, מורה כי היצרנית העממית מנסה לחזור קצת לשורשיה ולפנות לקהל מגוון יותר וצעיר. דגמים רעיוניים כמו ה-FT-1 בהחלט מצביעים על שינוי כיוון, אולם גם בלקסוס חלה רפורמה בעיצוב ובתוכן.

ה-LFA החדשה תהיה כנראה חזקה יותר מקודמתה שיוצרה בין 2010-2012, אבל המערכת המנועית תהיה קומפקטית. הדגם העילאי חילץ ממנוע V10 בנפח 4.8 ל' כ-553 כ"ס, ובהנחה שטויוטה תעשה שימוש בטכנולוגיה של ה-i8 היא תאלץ להסתפק בבסיס מכווץ עם תגבור משמעותי מבקרה חשמלית. פרטים נוספים יוכרזו לקראת תערוכת הרכב בפריס.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully