וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה ספורטאז' נחשף באיורים רשמיים. יוצג בחודש הבא

17.8.2015 / 10:06

קיה מפיצה סדרה של איורים רשמיים לקראת חשיפתו של קיה ספורטאז' החדש בחודש הבא בתערוכת פרנקפורט. בישראל במחצית הראשונה של 2016

קיה ספורטאז'. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז' החדש, בקרוב הדבר האמיתי/ניר בן טובים, יצרן

קיה תחשוף את הספורטאז' החדש במסגרת תערוכת פרנקפורט שתפתח ב-15 בספטמבר, כך הכריזה היום (שני) היצרנית מקוריאה. היא עתידה להציג בדוכניה שלל חידושים למשפחה ולנהגים הצעירים, אולם סביר שאת מרב תשומת הלב יקבל הדור החדש של קיה ספורטאז', מרכבי הפנאי הפופולריים ביותר בשנים האחרונות והרכב הנמכר ביותר בישראל לפי שעה.

באופן לא מפתיע, מעטים הפרטים אודות הספורטאז' החדש, אך נראה שהוא מבוסס על קונספט שהוצג ב-2013 בשם KX3. העיצוב הוא נזגרת של כמה תכנונים שקיה הכשירה בשנתיים האחרונות ולדברי החברה הוא איכותי ודינמי יותר מקודמיו, בהתאם לקו שמנסה קיה להכתיב לכל מוצריה נוכח התחרות הגוברת בשוק הקרוסאוברים המשפחתיים.

קיה ספורטאז'. יצרן, ניר בן טובים
תא הנוסעים. עולים כתה/ניר בן טובים, יצרן

מהשרטוט של הקבינה אפשר לראות שקיה מאמצת אלמנטים צורניים מסורנטו בין היתר. היא מתארת את חלל הנוסעים כ"פשטות עם סגנון מודרני ואיכות גבוהה בגימור ובפרטים". לא ידוע אם הספורטאז' יצמח או ישאר כפי שהיה, אולם ניתן לשער שלפחות הנוסעים מאחור יזכו למרחבים עדיפים על פני הדור הקיים, ואולי אף תרשם גדילה קלה במימדי תא המטען.

בקיה שילבו במרכז מערכת המידע צג מרכזי משודג משמעותית בסביבת עבודה שונה לחלוטין מזו הקיימת. גם במקרה זה מוסיפים שרמת ההידוק של הדיפונים ומרקמם גבוהה מאוד - ואולי הטובה ביותר מבין מכוניות קיה שתמכרנה ב-2016.

עוד באותו נושא

קרוסאוברים אוטומטיים ב-135,000 שקל: קיה ספורטאז' 1.6 'אורבן', מול סובארו XV

לכתבה המלאה
קיה ספורטאז'. יצרן, ניר בן טובים
קיה ספורטאז'/ניר בן טובים, יצרן

הספורטאז' 2016 תוכנן בגרמניה, ולא בכדי שכן הוא עתיד להתחרות בכוכבים האירופיים, בהם הונדה CR-V, ניסאן קשקאי, אחיו התאום יונדאי טוסון עליו נהגנו לאחרונה ועוד. תחת מכסה המנוע הוא יחבר לתיבות 6 הילוכים אוטומטיות חלק מיחידות הכוח הנמכרות כיום, אולם לא נפסול אפשרות שקיה תכניס לשימוש מנועי טורבו בנזין המשרתים גם את יונדאי. אופציה נוספת על השולחן - מנוע היברידי בטכנולוגיית פלאג-אין (טעינה מהשקע הביתי, על בסיס קיה סול EV).

קיה סורנטו החדש הגיע לישראל

קיה נמצאת במומנטום מאז גויס למשרדיה מעצב העל פטר שרייר, מי שתכנן עבורם את "חרטום הנמר" שהפך לסימן ההיכר של המותג הדרום קוריאני. שרייר רמז לאחרונה שבקרוב עשוי להעביר את הלפיד לאחר מחינכיו ולהתמקד בהיבטים אחרים בעבודתו, אך לפחות בשנים הקרובות השפעתו תהיה ניכרת בכל דגמי החברה.

מיבואנית קיה לישראל חברת 'טלקאר' נמסר לוואלה! רכב כי "הספורטאז' הבא צפוי להגיע לישראל רק בשנת 2016.
בשלב זה טרם נקבע מועד סופי אך יש להניח שמדובר בחציון הראשון של השנה".


עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully