וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A4, הונדה ג'אז וה-HR-V, מצטיינות בבטיחות

4.11.2015 / 12:10

שלוש מתוך ארבע מכוניות חדשות שיגיעו לישראל ברוב זכו לציון הבטיחות המרבי במבחני הריסוק. אודי A4 החדשה, הונדה HR-V וג'אז החדשות מצטיינות. פולקסווגן קאדי, פחות

מבחני ריסוק - אודי A4. יצרן, קובי ליאני
מבחני ריסוק - אודי A4/קובי ליאני, יצרן

ארגון הבטיחות האירופי יורו Ncap מפרסם היום (רביעי) תוצאות של מבחני ריסוק חדשים שנערכו לארבע מכוניות חדשות וחשובות אשר יגיעו לישראל בקרוב מאוד. שלוש מתוכן זכו לציון הבטיחות המרבי של 5 כוכבים, בעוד שהרביעית מקבצת ציון טוב של ארבעה כוכבים.

המכונית הראשונה להצטיין היא אודי A4 החדשה (לחץ כאן למבחן דרכים) אשר כאמור גרפה את הציון המרבי בזכות הגנה כמעט מושלמת על נוסעיה (90 אחוז), על ילדים במושב האחורי (78 אחוז) וגם על הולכי רגל במקרה של דריסה (75 אחוז). הבודקים ציינו כי ה-A4 שמרה על תא נוסעים שלם בכל מבחני הריסוק וגם מערכות למניעת התנגשות בעיר עבדו כהלכה וקיבלו ציון גבוה (75 אחוז).

המכונית השנה היא הונדה HR-V (לחץ כאן למבחן דרכים), אשר גם הוא זכה לציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק. רכב זה זכה לציונים טובים מאוד בהגנה על נוסעים במושבים הקדמיים (86 אחוז), על ילדים במושב האחורי (79 אחוז), על הולכי רגל במקרה של דריסה (72 אחוז) ועל מערכות לבלימה אוטונומית בנסיעה עירונית (71 אחוז).

ההונדה השניה להיבחן ולהצטיין בציוני הריסוק היא הספור מיני ג'אז אשר הושקה לאחרונה (לחץ כאן למבחן דרכים). מכונית זו ששודרגה מאוד ביחס לדורה הקודם גרפה ציון גבוה מאוד בהגנה על היושבים במושבים הקדמיים (93 אחוז), ציון גבוה גם כן בהגנה על ילדים במושב האחורי (85 אחוז), ציון טוב בהגנה על הולכי רגל במקרה של דריסה (73 אחוז) וציון של 71 אחוז על מערכות הבטיחות שמונעות התנגשות חזיתית.

למרות שזכה לציון גבוה יחסית, פולקסווגן קאדי החדש (לחץ כאן למבחן דרכים) מאכזב מעט עם השגת 4 כוכבי בטיחות בלבד. במבחני הריסוק הוא אמנם השיג ציון גבוה של 84 אחוז בהגנה על מבוגרים במושבים הקדמיים ו-78 אחוז בהגנה על ילדים במושב האחורי, אך השיג ציון של 58 אחוז בלבד בהגנה על הולכי רגל במקרה של דריסה ו-68 אחוז על המערכות האלקטרוניות להגנה מפני התנגשויות חזית.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully