וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתית קטנה: סוזוקי באלנו החדשה בישראל

8.6.2016 / 12:21

סוזוקי באלנו החדשה הגיעה לארץ ופונה למשפחות צעירות עם חלל נוסעים מרווח ומפרט מרשים. בתפריט: מנוע 1.2 ל' חדש, תיבה ידנית או רציפה וצמד רמות אבזור. המחירים, החל ב-75 אלף שקלים

ניר בן טובים

תחת הססמא "אמרת סוזוקי באלנו, אמרת הכול", תחל בימים אלו יבואנית המותג 'מכשירי תנועה' לשווק את הדור החדש של המשפחתית הקומפקטית בישראל. הבאלנו, שמגיעה אלינו במקביל לאירופה תשווק בארץ במרכב הצ'בק קלאסי (5 דלתות) מרווח, עיצוב נאה, מנוע בנזין, תיבה ידנית או תיבת הילוכים רציפה (אוטומטית) וצמד רמות אבזור.

הבאלנו אינה נופלת להגדרה קלאסית של סופר מיני כי אם מתויגת על ידי היבואנית כ"משפחתית קטנה". מעצבי סוזוקי השוו לה הופעה חיצונית בפילוסופיית ה"זרימה" הנודעת שמחביאה מידות שימושיות שמציבות אותה כמעט בפני עצמה, צמודה אל מתחרות כמו הונדה ג'אז ויונדאי i20, וקצת מתחת לסוזוקי קרוסאובר, אחד מהדגמים הפופולריים בארץ.

באלנו, המיוצרת בהודו, נשנעת על פלטפורמה חדשה וקלה ב-15% מקודמתה (משקל של כ-920 ק"ג), ומציעה אורך של קצת פחות מ-4 מ' מקצה אחד לשני, רוחב של 1.74 מ' ובסיס גלגלים של 2.52 מ'. התקרה נישאת ל-1.47 מ' ונפח תא המטען הוא מהגדולים ביותר שנראו בקבוצה זו - 345 ל' ללא קיפול השורה האחורית.

בחרטום של הבאלנו תמצאו מנוע 1.2 ל' "דיול-ג'ט" עם הזרקה כפולה שמביא לניצול יעיל יותר של יחידת הבנזין וצריכת דלק נמוכה - 23 ק"מ בנסיעה בינעירונית ו-17 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית (הצהרות יצרן). הספק המנוע עומד על 90 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-12.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד. את המנוע אפשר לשדך לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות, או רציפה עם 6 הילוכים קבועים מראש. זו תאיץ בבאלנו ל-100 קמ"ש ב-12.3 שניות ועד 175 קמ"ש מרביים.

מה בפנים?

סוזוקי באלנו בישראל. ניר בן טובים
גרסת ה-GL הידנית. דגם ה-GLX הבכיר כולל עוד הרבה תוספות, כגון בקרת אקלים דיגיטלית ומראה מהודר יותר/ניר בן טובים

הבאלנו תמכר בישראל ברמת אבזור GL בדגם הידני וברמת אבזור GLX לדגם הרציף. בגרסה הבכירה, המכונית מצוידת בבקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע עם בלוטות' מקורי, חישוקי סגסוגת 16 אינטש, תאורת קסנון HID, תאורת LED, גימורי כרום ותוספות חיצוניות קלות, חיישני חניה מקוריים, פנסי איתות מובנים במראות הצד, כניסה והתנעה ללא מפתח, כניסות USB ו-AUX, משענת יד, לוח מחוונים צבעוני ומפורט, הגה עם ציפוי עור, שליטה מלאה מגלגל ההגה על המערכות ועוד.

התקני הבטיחות של הבאלנו כוללים מערכת בקרת יציבות, בלימה, סייען בלימה, עוגני איזופיקס, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערכת מובילאיי מקורית. הרכב שמגיע לישראל (בהתאם לאירופה) זכה ל-4 כוכבים במבחני הריסוק, אולם ביבואנית בישראל מחדדים כי רק בשנה הבאה תגיע הגרסה עם מערכת הבלימה האוטומטית במהירות עירונית. רמת הבטיחות שלה על פי הקריקטרונים של משרד התחבורה היא 6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מחירים ויעדים

סוזוקי באלנו בישראל. ניר בן טובים
סוזוקי באלנו בישראל/ניר בן טובים

מחירי הבלאנו בישראל יחלו ב-75 אלף שקלים לדגם הידני, ועד 94 אלף שקלים לדגם האוטומטי (כולל חבילת הטבה לפרק זמן מוגבל עם WAZE מובנה). במכשירי תנועה מציבים את באלנו כמכונית המיועדת למשפחה עם שני ילדים קטנים, שמתאימה גם להעמסת עגלה בתא המטען וחלל פנים רחב עם מערכות פנים קלות להפעלה והבנה. הצפי הוא למסור כ-6,000 מכוניות בשנת פעילות מלאה, או 2,500 כלי רכב עד סוף השנה הנוכחית (כחצי שנה).

הבאלנו החדשה, לפחות על פי הערכות היבואנית לא תנגוס בסוזוקי סוויפט (סופר-מיני) שלדבריהם מחזיקה בגרעין לקוחות נאמן שזקוק לרכב עירוני בעל מאפיינים מאוד מסויימים. מדובר ברכב אסטרטגי שמפאת מידותיו מסוגל לכסות טווח רחב של קטגוריות, החל מקבוצת B (עם נתח של כ-30 אלף מסירות בשנה) ועד שתי קבוצות במקביל (עם יותר מ-110 אלף מכירות בשנה אחת).

אי לכך, מסתמן כי לפי שעה לא תחול הפחתה במחירה של סוזוקי סוויפט, לפחות עד להגעת הדור הבא בשנה הבאה, אליו עשויה להצטרף בפעם הראשונה גם סוזוקי סוויפט ספורט. לסוזוקי איגניס החדשה תערך השקה בישראל עוד השנה.

עוד בוואלה! רכב:
סוזוקי חושפת איגניס חדשה
מכשירי תנועה פותחת את השנה
נהיגה ראשונה בסוזוקי ויטרה החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully