וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיפנדר הקשיש עוד לא אמר את המילה האחרונה, כנראה

12.7.2016 / 7:57

טייקון רוצה לרכוש מלנד רובר את הזכויות לקו הייצור של הדיפנדר המיתולוגי שייצרו הרשמי פסק השנה. הדור הבא מטעם JLR עתיד לצאת לכבישים רק בעוד שנתיים

לנד רובר דיפנדר. רמי גלבוע,
לנד רובר דיפנדר. חגג 68 שנים, ויצא לגמלאות/רמי גלבוע

עתון ה'סאנדי טיימס' הבריטי, מדווח כי איש טייקון בשם ג'ים רטקליף, שעשה את הונו בתחום הכימיקלים והספנות, מעוניין לרכוש את קו הייצור של הלנד רובר דיפנדר המיתולוגי, רכב השטח הקשוח שיצא ב-2016 לגמלאות לאחר 68 שנות שירות.

על פי פרסומי העתון, רטקליף, שרכש לעצמו אחד מדגמי הדיפנדר האחרונים (והחגיגיים), מנהל משא ומתן עם קבוצת יגואר-לנד רובר במטרה לנעול את העסקה ולהבטיח שהייצור של הדיפנדר יימשך, ששה חודשים אחרי שהחברה הכריזה על הפסקת ייצורו.

רטקליף ייסד את חברת Ineos ולהערכת כלי התקשורת באנגליה שוויה בענף כ-3.2 מילארד דולרים. עדיין לא ברור אם רטקליף מעוניין לקנות מלנד-רובר את הזכויות לדיפנדר בלבד ולייצרו במקום אחר, או שמא חושק גם ברצפת ההרכבה של יגואר. כך או אחרת, הוא נכון להרכיב אותו בבריטניה, אם וכאשר העסקה תצא לדרך.

קבוצת JLR (יגואר-לנד רובר) נאלצה להשבית את הדיפנדר בגין רגולציות בתעשיית הרכב, המחייבות מנועים דלי פליטה והתקנים בטיחותיים שלא היה ניתן להתאימם לשלדתו של הדיפנדר. הדור הבא של הדיפנדר שיצא את שערי JLR, פותח על בסיס הקונספט DC100 שהוצג בתערוכת פרקנפורט 2011, והוא ירש את הדור היוצא ששירת את החברה 25 שנים (פרק הזמן הארוך ביותר לסדרה בהיסטוריה של לנד -רובר).

עוד הרבה בוואלה! רכב:
עשרת רכבי השטח הנחשקים שלנו
מבחן: לנד רובר דיסקו ספורט נגד ב.מ.וו וולוו
רכב החודש: לנד רובר דיסקברי ידני 2001

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully