וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ מצדיעה לרנגלר לציון 75 שנים להולדתו, עם מהדורה חגיגית

21.7.2016 / 13:29

גרסת ה-"75 שנים" תשווק עם סממנים נוסטלגיים שכוללים חבילה קוסמטית ייחודית, כמחווה לוויליס המקורי משנות ה-40

אתר יצרן

אם אתם נמנים על קהילת המעריצים של ג'יפ רנגלר (ואפשר להבין מדוע) אתם חייבים לנסות ולרכוש לעצמכם אחת ממהדורות ה-"75 שנים" החגיגיות שמותג הרכב האמריקני ייצר לאחרונה. זוהי גרסה שתיוצר במכסה מוגבלת כשהיא לבושה הופעה נוסטלגית ברוחו של ה-Willys MB, ומחוברת לשורשי ההסכם שנחתם בין צבא ארה"ב לחברתWillys-Overland Motor Company ב-1941 במהלך מלחמת העולם השניה.

בעיצומן של החגיגות השנה, חשפה ג'יפ קונספט חד פעמי שפותח בדמותו של הוויליס המקורי ועזב את רצפת ההרכבה באוהיו (בסרטון), אך מטבע הדברים אין לה שום כוונה למכור אותו לציבור. במקום זאת, היא התאימה לרנגלר המודרני מ-2016 מארז קוסמטי בצבע ירוק שחולק כבוד לוויליס בהיבטים הוויזואלים בעיקר, וישווק בכל הגרסאות של הרנגלר: סהרה, אובר-לנד ורוביקון.

התוספות החיצוניות של הרנגלר 75 כוללות כאמור גוון ירוק זית צבאי, לוגואים חגיגיים על הדפנות, חישוקי 18 אינטש ושבכה קדמית בגימור ברונזה ועוד. בתא הנוסעים תקבלו מושבי עור מהודרים בסגנון נוסטלגי מ-1941, דגשי ברונזה על פתחי המיזוג ומערכת שמע משובחת. בחזית, תוכלו לבחור בין מנוע ה-2.8 ל' טורבו דיזל לבין ה-V6 פנטסטאר עם תיבת הילוכים אוטומטית.

מייק מנלי, מנכ"ל ג'יפ אמריקה: "מאז שהג'יפ המקורי יוצר ב-1941 הוא קבע את הרף לרכבי שטח, בכך שהוא הפך למומחה בתחומו, ולקח את הנהגים הרחק אל הרפתקאות שמעולם לא דמיינו לעצמם".

באירופה דורשים תמורת הרנגלר 75 מחיר התחלתי של כ-35 אלף יורו. לא ברור עדיין כמה יחידות תיוצרנה בסך הכול, אולם בבריטניה מדווחים שהייבוא כולל רק 85 כלי רכב שהותרו להמכר בממלכה. סביר ששאר העולם גם הוא יסתפק בשאריות.

עוד בוואלה! רכב:
10 רכבי השטח שאנחנו חולמים עליהם
מילה בסלע: דגמי התצוגה המרהיבים של ג'יפ
האם מותר להגביה ג'יפים באופן חוקי בישראל?

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully