וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק XT5 החדש הגיע לישראל

3.8.2016 / 8:03

קדילאק XT5 נכנס לנעליו של ה-SRX וישווק בארץ עם מנוע בנזין V6 ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. המחירים, החל ב-335 אלף שקלים

אתר יצרן

קדילאק ממשיכה בהתרחבותה הגלובאלית ובמלאכת עדכון השורות. אחרי השקת סדרת ה-CTS וה-ATS החדשות, הכריזה היבואנית לישראל קבוצת UMI על התחלת שיווקו של רכב הפנאי היוקרתי קדילאק XT5, יורשו של ה-SRX המזדקן שהמתין שנים ארוכות למחליף ראוי, והיה הדגם הנמכר ביותר של המותג האמריקני בישראל.

קדילאק תמשיך למצב עצמה בחזית סגמנט היוקרה עם מספר רב של דגמים, בהם גם מכונית הדגל CT6, אבל לעת זו הקרב האמיתי על הצרכן (והכסף) מתחולל בזירת הפנאי. על כן, ה-XT5 החדש מגיע עם שלל חידושים טכנולוגיים בקרביו, והוא מתהדר במידות מרווחות, עם בסיס גלגלים של 2.86 מ' ורוחב שחוצה 1.92 מ'.

ל-XT5 מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ל' המפיק 310 כ"ס ו-38 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות. ההנעה יכולה להיות כפולה או קדמית בהתאם לחבילת האבזור, כאשר את ההאצה ל-100 קמ"ש הוא מסיים ב-6.6 שניות ועד 220 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת נעה באיזור ה-12.5 ק"מ לליטר.

ה-XT5 יימכר בארץ במפרט 'פרמיום' או 'לקשרי' (הנעה קדמית). כמו רוב דגמי קדילאק הוא מצויד במערכות מדיה ומידע מתקדמות מסדרת Cadillac User Experience עם תמיכה מלאה במערכות הפעלה של אפל ואנדרויד. דגש גדול ניתן גם למערכות הבטיחות האקטיביות, ובו ניתן למצוא סייעני חנייה קדמיים ואחוריים, פיקוח על שטחים מתים, מערכת קדם תאונה עם בלימה אוטומטית במהירות עירונית, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד. גרסת הפרמיום מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לחניה ובלימה אוטונומית במהירות גבוהה.

המחירים יחלו ב-335 אלף שקלים ועד 395 אלף שקלים לדגם הבכיר בסדרה.

עוד בוואלה! רכב:
נהיגה ראשונה בקדילאק CT6 החדשה. שיא הפאר
קורעת את הכביש: מבחן דרכים בקדילאק ATS-V
ראיון עם נשיא קדילאק

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully