וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושחז: אודי השיקה בישראל את RSQ3 עם חבילת ביצועים

9.8.2016 / 9:50

אודי RSQ3 "פרפורמנס" מוסיף עוד עדר סוסים לגרסה הרגילה, ומשווק עם חבילת אבזור ייחודית. המחירים, החל ב-426,400 שקלים

אודי RSQ3 פרפורמנס. אתר יצרן
אודי RSQ3 פרפורמנס החדש בישראל/אתר יצרן

צ'מפיון מוטורס ממשיכה לחזק את מותג "אודי-ספורט" היוקרתי ומשיקה בישראל את דגם ה-RSQ3 "פרפורמנס" החדש, שלוקח את הקרוסאובר הקומפקטי (והחזק ממילא) צעד אחד קרוב יותר לחווית נהיגה תחרותית.

בדומה למשפחת ה-RS, הטיפול ב-RSQ3 כולל דגשים בצד הוויזואלי וכמובן בתכונותיו על הכביש. מהצד החיצוני, גרסת הפרפורמנס מוסיפה חבילה יחסית צנועה, שכוללת (בנוסף לאבזור התקני של ה-RSQ3) חישוקי 20 אינטש בעיצוב ייחודי, לוגואים של סדרת ה-RS בגוון אדום ועוד מספר קישוטים סמליים. אלה מצטרפים לגג פנורמי, מערכת שמע של BOSE, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען ועוד.

בחזיתו של ה-RSQ3 פועם מנוע חמישה צילינדרים בנפח 2.5 ל' טורבו עם הספק מתוגבר ל-367 כ"ס (תוספת של 27 כ"ס על פני הדגם הקיים). המומנט המרבי עומד על 47.4 קג"מ מ-1,600 סל"ד, כאשר את הכוח מעבירה לגלגלים תיבת הילוכים דו-מצמדית עם 7 מהירויות. זו מאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות (4.8 ש') ועד 270 קמ"ש מרביים.

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi: "גרסת ה- RS של ה- Q3 הפכה להצלחה מאז השקתה, עם למעלה מ-30 יחידות שנמסרו מדגם זה. גרסת הביצועים של ה-RSQ3 , משלבת בין מנוע עוצמתי ומרגש, עיצוב יוצא דופן ואיכות נסיעה ששמורה אך ורק לרכבי SUV, כך שאי אפשר שלא להתאהב בה. אנחנו מתכננים להמשיך ולקדם את גרסאות הספורט של הדגמים השונים מתוך האמונה שהן הדוגמא המובהקת ביותר למושג "קידמה באמצעות טכנולוגיה" ומספקות את החיבור האמוציונלי החזק ביותר למותג".

המחירים לאודי RSQ3 יחלו ב-424.600 שקלים.

עוד בוואלה! רכב:
מותג AUDI SPORT הושק בישראל
אודי Q2 החדש - נהיגה ראשונה
אודי A8 לימוזין החדשה - פאר ועוצמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully