וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה פולקסווגן גולף המחודשת. בארץ בשנה הבאה

10.11.2016 / 14:35

מרבית החידושים בפולקסווגן גולף 2017 טמונים במערכות הבטיחות האקטיביות, אבזור הפנים ובמנועים חדישים שיחליפו יחידות מיושנות. בישראל ברבעון השני של השנה הבאה

פולקסווגן גולף 2017. אתר יצרן
פולקסווגן גולף החדשה/אתר יצרן

באירוע שנערך היום (חמישי) בגרמניה, חשפה פולקסווגן את מתיחת הפנים ההיקפית של המכונית החשובה ביותר שלה - פולקסווגן גולף. דור "שבע וחצי" מאמץ מראה חיצוני מלוטש ופנים מעודכן עם מעטפת שיפורים בטיחותיים, בהתאם לטכנולוגיות של הקונצרן הגרמני ומותגי הליבה (ע"ע סקודה קודיאק). בשורה נוספת, נושאת הגולף המרועננת בקרב חטיבות הכוח, בהן 1.5 ל' טורבו.

זהו העדכון הראשון של הגולף הנוכחית מ-2012, והוא מגיע בתקופה רגישה בה הקונצרן חווה סדרה של רפורמות, חלקן אף השפיעו על ההחלטה לבצע ניתוח קוסמטי בחלקו ולא להחליף את הדגם לחלוטין, עד שנת 2019. על כן, שינויים מרחיקי לכת בהופעתה החיצונית אינם חלק מהחבילה, אלא תכנון שכרוך בחידוד הקו השמרני תוך דגשים ביחידות התאורה, (שיבוץ LEDים בציוד התקני עם איתות דינמי בזנב), הפגושים, סידור קרבי של המפלטים בגרסאות הספורט, ועיצובי החישוקים וקשתות הגלגלים.

בתא הנוסעים לעומת זאת, פתחה פולקסווגן את הדלתות למספר חידושים טכנולוגיים, בראשם שימוש בלוח המחוונים הוירטואלי (אופציה בתשלום) בגודל 12.5 אינטש מול עיני הנהג שנחשף לפני כשנתיים לערך באודי TT, וכן התווספה בקרת מולטימדיה 9.2 אינטש ברזולוציה גבוהה, מעודכנת עם אפשרות להפעלתה במחוות ידיים (ללא צורך בהקשה על מתגים). כן מוסיפים בחברה, כי חל שיפור בבידוד הרעשים ובתכנון חלק מהפקדים על גלגל ההגה.

כמו רוב מתחרותיה, הגולף מיישרת קו בפן הבטיחותי למען השרדות נוסעיה בתאונות דרכים. המערכות החדשות כוללות התרעות בפני התנגשות, בקרות סטיה מנתיב, בקרת נגרר, מערכת קדם-תאונה, נהיגה חצי אוטונומית בפקקים, בלימה אוטומטית במהירות עירונית עם זיהוי הולכי רגל, פיקוח על שטחים מתים במראות הצד עם סיוע מחיישנים ומצלמות היקפיות בשדה הראיה ועוד.

סגל המנועים של הגולף החדשה חונך את מנוע ה-1.5 ל' טורבו TSI עם מערכת לניתוק צילינדרים לחסכון בדלק. מנוע זה מפיק 150 כ"ס ו-25 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד. בסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות, פולקסווגן טוענים לצריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. ליחידה זו תהיה גם גרסה מופחתת כוח וחסכונית יותר עם 130 כ"ס מסדרת 'בלו-מושן' בעתיד. לשוחרי הביצועים, פולקסווגן מספרים על תגבור גרסת ה-GTI המיתולוגית; מנוע ה-2.0 ל' טורבו שלה יפיק מעתה 230 כ"ס בגרסה הרגילה ו-245 כ"ס עם חבילת הביצועים.

פולקסווגן גולף 2017. אתר יצרן
פולקסווגן גולף 2017/אתר יצרן

בכירי פולקסווגן שהציגו את הרכב במסגרת מסיבת העיתונאים פיזרו כמה הצהרות לגבי העתיד לבוא. בין היתר, נאמר כי כל צי המכוניות של פולקסווגן יוחלף לגמרי עד סוף העשור, וכי בקרוב יושק פולקסווגן T-ROC שיתחרה בקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים (ניסאן ג'וק ודומיו) ויתברג מתחת לטיגואן.

את הגולף 2017 מכל מקום, נראה אצלנו על הכבישים במהלך הרבעון השני של שנת 2017, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית צ'מפיון מוטורס.

עוד בוואלה! רכב:
הכי גדול שיש - הכירו את פולקסווגן אטלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully