וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק יגואר i-PACE בישראל

15.11.2018 / 10:18

חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל החלה בשיווק ה- i-PACEבישראל. חשמלי טהור בעל טווח מוצהר של 470 ק"מ. המחיר: החל מ-454 אלף שקלים

יגואר i-PACE בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
חשמלי פרימיום ראשון בישראל, האם הוא יפרוץ את מחסום החשדנות?/ניר בן טובים, קינן כהן

בעוד יצרניות הפרימיום הגדולות מתמהמהות עם התשובה שלהן לטסלה, דווקא יגואר הקטנה היא זו שמשגרת ראשונה את התשובה הבריטית ההולמת למכונית פרימיום חשמלית לחלוטין בעלת טווח נסיעה ראוי. לא רק לשווקים העולמיים, אלא גם אצלנו בישראל, בעוד שני המתחרים שלה בסגמנט אודי E-TRON ומרצדס EQC מתמהמהות בהגעה, חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל כבר מתחילה בשיווק ה- i-PACE בישראל.

עם 468 ס"מ לאורך הוא פחות או יותר במימדים של אודי Q5, וולוו XC60 וב.מ.וו X3, אולם בזכות ההנעה החשמלית שחסכונית במקום, בסיס הגלגלים שלו העומד על 299 ס"מ גדול משמעותית מאשר המתחרים הללו. תא המטען בנפח של 656 ליטרים וישנו תא אחסון קדמי קטן בנפח 27 ליטרים, אם כי זה מנוצל ברובו לטובת כבל הטעינה.

יגואר i-PACE בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
קרוסאובר במרכב דמוי קופה/ניר בן טובים, קינן כהן

על הנעת ה- i-PACE מופקדים שני מנועים חשמליים, אחד לגלגלים הקדמיים ואחד לאחוריים, שני אלו ניזונים מהסוללות הממוקמות בתחתית המרכב ומספקים 400 כ"ס ו-69.8 קג"מ. המספרים המרשימים האלו מתורגמים לתאוצה של 4.8 שניות בלבד ל-100 קמ"ש, אולם כדרכן של מכוניות חשמליות המהירות המירבית לא מסחררת ועומדת על 200 קמ"ש.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: יגואר i-Pace הנמר הביוני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully