וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DS7 קרוסבק, מעכשיו גם בבנזין

19.11.2018 / 7:13

DS מותג היוקרה של פיז'ו-סיטרואן מרחיב את היצע הגרסאות שלו ומוסיף מנוע בנזין 1.6 ליטר עם 180 כ"ס ברמת גימור גבוהה. המחיר: 240 אלף שקלים

DS7 קרוסבק עם מנוע בנזין 180 כ"ס. יצרן, אתר יצרן
DS7 קרוסבק עכשיו עם מנוע בנזין/אתר יצרן, יצרן

גם אחרי כל המחמאות שאפשר להרעיף על ה-DS7 קרוסבק, על העיצוב, האיכות, החומרים, נוחות הנסיעה - זה קושי אחד להתמודד עם החדרה של מותג יוקרה לעולם סגור שקשה להתברג אליו, אבל העובדה שהוא הגיע עד כה עם מנוע דיזל - לא ממש עזרה.

כעת, עם ריענון קו המנועים של פיג'ו-סיטרואן והחלפתו ההדרגתית של מנוע ה-1.6 ליטר 165 כ"ס בגרסה עדכנית עם 180 כ"ס, מקבל ה-DS7 את המנוע החדש.

D7 קרוסבק במבחן. רמי גלבוע, ניר בן טובים
מחמאות זה יפה, אבל הוא חייב היה מנוע בנזין/ניר בן טובים, רמי גלבוע

כאמור המנוע החדש, אותו כבר פגשנו בפיג'ו 3008 שהחל להימכר עמו, מספק 180 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,650 סל"ד. ההנעה היא קדמית והכוח עובר דרך תיבת הילוכים פלנטרית בת שמונה יחסי העברה. הביצועים הם 8.9 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית היא 220 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 16.9 ק"מ לליטר.

בשלב ראשון יוצע ה-DS7 בנזין ברמת הגימור SO CHIC PERFORMANCE Line הזהה באבזור שלה לגרסת הכניסה עם מנוע הדיזל. כבר ברמת גימור זו מקבל ה-DS7 בין השאר בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתכווננות בנסיעה לאחור, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען, ריפודי אלקנטרה, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, גג שמש פנורמי, חישוקי 19 אינץ' וכמובן את מערכת המתלים עם הסריקה האקטיבית של פני הדרך שמתאימה את השיכוך לתנאי הדרך.

עוד באותו נושא

בין פריס לבייג'ינג - מבחן בכורה ב-DS7 Crossback

לכתבה המלאה
DS7 קרוסבק עם מנוע בנזין 180 כ"ס. יצרן, אתר יצרן
גג פנורמי, מושבי אלקנטרה, כיוון מושבים חשמלי ועוד/אתר יצרן, יצרן

רשימת מערכות הבטיחות ארוכה, מקיפה ומזכה את ה-DS7 קרוסבק בציון הבטיחות המירבי של 8 בדירוג של משרד התחבורה. היא כוללת בקרת סטייה מתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, התראה על כלי רכב ב"שטח מת", זיהוי תמרורים ושלטי מהירות המשולבת בבקרת השיוט האדפטיבית, בלימה אוטומטית עד מהירות של 140 קמ"ש, חיישני חניה מלפני ומאחור ומצלמה אחורית.

מחירו של ה-DS קרוסבק עם מנוע הבנזין יעמוד על 240 אלף שקלים, זהה למחירה של גרסת הדיזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully