וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה ריו: עכשיו גם עם טורבו

18.2.2019 / 11:43

טלקאר מוסיפה גרסה חדשה לקיה ריו. הפעם עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים מוגדש טורבו עם 120 כ"ס. הגרסה החדשה תגיע עם תיבה כפולת מצמד בת 7 הילוכים. המחיר: 103 אלף שקלים

התחממות בגזרת הסופר מיני. רונן טופלברג, ניר בן טובים
קיה ריו, אחרי תוספת הבטיחות מגיעה תוספת הסוסים/ניר בן טובים, רונן טופלברג

כשנה וחצי לאחר השקתה של קיה ריו וכעשרה חודשים אחרי שקיבלה את מערך הבטיחות המלא, מגיע תורה של יחידת הכוח לצעוד קדימה וליישר קו עם הטכנולוגיה העדכנית של יחידות ההנעה.

כעת, תוצע הריו גם עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים, בדומה לאחותה לקונצרן יונדאי i20. המנוע החדש מסדרת ה-T-GDI בעל שלושה צילינדרים מוגדש טורבו ויציע 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-17.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. הכוח יעבור דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה.

התאוצה מתקצרת משמעותית ביחס לגרסה האטמוספרית בת 100 הסוסים ובמקום 13.4 שניות היא מציגה נתון של 10.5 שניות. המהירות המירבית היא 190 קמ"ש לעומת 173 בגרסה הרגילה.

מבחן השוואתי: טויטה יאריס מול קיה ריו וסיטרואן C3. קינן כהן, ניר בן טובים
האבזור נותר דומה לגרסה הקודמת/ניר בן טובים, קינן כהן

האבזור נותר דומה לזה בגרסה האטמוספרית וכולל חישוקי 15 אינץ', מערכת מולטימדיה עם קישוריות לאפל ואנדרואיד על גבי מסך 7 אינץ', חיישני חניה ומצלמה אחורית, בקרת אקלים, בקרת שיוט ועוד.

בהמשך לעדכון האבזור הבטיחותי, תציע הריו בלימה אוטומטית, התראת אי שמירת מרחק, בקרת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, שליטה אוטומטית על האורות, תאורה עוקבת פניה ושלל מערכות עזר נוספות כמו בקרת עירנות נהג, חלוקת מומנט בפניה ועוד.

מחיר הריו עם מנוע ה-1.0 ליטר המוגדש עומד על 103 אלף שקלים, התייקרות של 7,000 שקלים ביחס לגרסה האטמוספרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully