וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדגמים החדשים של קוואסאקי בישראל

21.2.2019 / 16:24

מהנינג'ה וה-Z בנפח 124, דרך ה-Z400 ועד הוורסיס 1000 הגדול, אלו האופנועים החדשים של קוואסאקי בישראל. הנתונים והמחירים בפנים

אופנועים חדשים בקוואסאקי. יצרן, אתר יצרן
נינג'ה ו-Z עכשיו גם בנפח 125 לבעלי רישיון A2/אתר יצרן, יצרן

אחרי שפירטה את התוכניות שלה לשנת 2019 במסיבת העיתונאים המסורתית, ממשיכה מטרו מוטור, יבואנית קוואסאקי לישראל לשחרר את הדגמים החדשים שלה לשוק הדו גלגלי המקומי.

עבור אלו העושים את הצעדים הראשונים שלהם ברכיבת הכביש, משיקה החברה את הצמד Z125 ונינג'ה 125. מנוע ה-125 מוצהר כחדש, אך מדובר בהתבססות על מנוע ה-250 סמ"ק אך בגרסה מצומצמת נפח המתאימה לרוכבים מתחילים. ההספק עומד על 15 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט של 1.2 קג"מ ב-7,700 סל"ד.
לשני האופנועים עיצוב המשייך אותם באופן ברור לאחיהם הגדולים יותר ומתחתיו שלדת צינורות מפלדה. הבולם הקדמי בקוטר 37 מ"מ והאחורי מתכוונן לחמישה מצבים קבועים מראש. למרות הנפח הצנוע הכלים לא מוותרים על מערכת ABS.

המחירים הם 26 אלף שקלים ל-Z הנייקדי ו-27 אלף שקלים לנינג'ה עטוי הפיריינג.

אופנועים חדשים בקוואסאקי. יצרן, אתר יצרן
ה-Z400 משתמש בשלדת ומנוע הנינג'ה 400 ומעוצב בדמיון רב לאחיו הגדולים/אתר יצרן, יצרן

בנפח הביניים מחדשת קוואסאקי את ההצעה שלה לרוכבים המבקשים להתקדם בעולם של אופנועי הנייקד עם ה-Z400. כאשר הוא מתבסס על הנינג'ה 400 העדכני ומעוצב בקווים המוכרים מאחיו הגדולים ממשפחת ה-Z כולל תאורת לד, הוא מציע מנוע טווין מקביל ולו 399 סמ"ק. ההספק הוא 45 כ"ס, עלייה של 10 סוסים ביחס ל-Z300 אותו הוא מחליף ולצד אלו הוא מציג משקל של 167 ק"ג שהם 8 ק"ג פחות מה-300. הבולמים הקדמיים בקוטר 41 מ"מ וגם פה הבולם האחורי בעל חמישה מצבי כיוון עומס.
גם פה, מצויד האופנוע במערכת ABS וגם עם מצמד מחליק.
המחיר: 40 אלף שקלים.

אחיו עטוי הפיירינג הנינג'ה 400 יקבל בקרוב מאוד גרסת רייסינג מוכנה למסלול, אבל זו הפתעה ואנחנו לא יכולים לספר לכם שום דבר בינתיים.

עוד באותו נושא

מטרו מוטור מציגה: אולם התצוגה הדיגיטלי הראשון בעולם

לכתבה המלאה
אופנועים חדשים בקוואסאקי. יצרן, אתר יצרן
דור שלישי לאדוונצ'ר תיור של קוואסאקי, הוורסיס 1000/אתר יצרן, יצרן

ובצד השני לגמרי של הספקטרום, החל לאחרונה גם שיווקו של הדור השלישי של קוואסאקי וורסיס 1,000. האופנוע החדש ממשיך אמנם לעשות שימוש ביחידת הכוח המוכרת של ארבעה צילינדרים בנפח 1,043 סמ"ק. אבל עובר שורת עדכונים לשנת 2019 שעיקרם מערכת הזרקה עם מצערות חשמליות. המנוע המעודכן מפיק 120 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-10.4 קג"מ. אבל מעבר לזה, מה שמאפשרת המצערת החשמלית היא שימוש בשורת חידושים כמו קוויקשיפטר (אופציונלי להעלאה והורדה של ההילוכים), בקרת אחיזה, מצבי ניהול מנוע (שני מצבים), בקרת שיוט ועוד. העיצוב החיצוני גם הוא מתעדכן ובכללו מסכת חזית חדשה, עם פנסי LED ומשקף רוח מתכוונן בטווח של 6.5 ס"מ ולוח מחוונים LCD. עוד בדור החדש מתרחב אגף האביזרים שכולל גם מושב מונמך המוריד את הגובה מ-840 ל-820 מ"מ, תושבות ארגזים, שקע כוח ועוד.

מחיר הוורסיס 1,000 החדש עומד על 90 אלף שקלים.

אופנועים חדשים בקוואסאקי. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים מודרני. LCD בגרסה הרגילה ו-TFT צבעוני בספיישל אדישן/אתר יצרן, יצרן

מעל הדגם הרגיל, תוצע לראשונה בישראל גרסת ה"ספיישל אדישן" להלן SE, כאן מערכת המתלים היא חשמלית חצי אקטיבית שמנטרת את תוואי הדרך באמצעות חיישנים ומתאימה את השיכוך של הבולמים לכביש. מצבי ניהול המנוע שבדגם הרגיל מוגבלת למצב הספק חלקי והספק מלא מקבלת פה עוד ארבעה מצבי רכיבה השולטים על המצערת, רמת ההתערבות של בקרת האחיזה, ה-ABS והמתלים. מצבי הרכיבה הם גשם, כביש, ספורט ומצב בהתאמה אישית. עוד מקבלת גרסת ה-SE משקף הניתן להגבהה של עוד 4 ס"מ בנוסף ל-6.5 של הגרסה הרגילה, מסך TFT צבעוני בלוח המחוונים שכולל שליטה על מאפייני האופנוע באמצעות אפליקציה מהטלפון הנייד. ידיות הכידון מחוממות וסביבן מגיני ידיים, הפנסים הם מתכווננים לפי הפניית הכידון לתאורה לתוך הפנייה, הצביעה היא בגוון מט ומכאנית מקבלת הגרסה הזו קוויקשיפטר להעלאה והורדה של ההילוכים.

לכל התוספות האלו יש מחיר וגרסה זו נושאת תג מחיר של 110 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully