וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש בישראל

27.2.2019 / 10:36

רכב הפנאי של מיצובישי הגיע לישראל לאחר מתיחת פנים משמעותית. ביצועים וטווח משופרים לצד ירידה במשך הזמן לטעינה ומחיר שהוזל ב-5,000 שקלים

מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
מתיחת הפנים היא לא רק חיצונית וכוללת גם שיפור של יחידת מנוע הבנזין והחשמל/ניר בן טובים, קינן כהן

כלמוביל החלה בשיווק מיצובישי אאוטלנדר PHEV (היברידי נטען משקע חשמלי) לאחר מתיחת פנים. זו מתיחת פנים שניה לדגם כשהשינוי העיקרי הוא יחידת כוח חדשה והבטחה לעידון גבוה מבעבר.


לאאוטלנדר PHEV (ר"ת Plug-in Hybrid Electric Vehicle) המחודש מנוע בנזין חדש בנפח 2.4 ליטר, 135 כ"ס ו-21.5 קג"מ - שהם 14 כ"ס ו-2.1 קג"מ יותר ממנוע 2.0 ליטר שהיה בדגם היוצא. מנוע הבנזין משמש כגנרטור לטעינת המצברים ובהתאם לצורך (למשל במהירות שיוט או בתאוצה חזקה) מעביר את כוחו ישירות לגלגלים הקדמיים ללא תיבת הילוכים. יש גם שני מנועים חשמליים: קדמי שמפיק 82 כ"ס (כמו בעבר) ומנוע חשמלי אחורי עם 95 כ"ס (82 כ"ס בעבר). סה"כ יחידת הכוח החדשה מפיקה 224 כ"ס (203 כ"ס בדגם היוצא), כשבנוסף גם קיבולת הסוללה (ליתיום-יון) ממנה ניזונים המנועים החשמליים, גדלה ל-13.8 קילוואט/שעה (12 בעבר).

מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
מנוע הבנזין גדל מ-2.0 ל-2.3 ליטרים וההספק הכולל הוא עכשיו 224 כ"ס לעומת 203 בעבר/ניר בן טובים, קינן כהן

בליל המספרים מהפסקה הקודמת מתורגם לביצועים ולטוח נסיעה משופרים על אף שהמכונית כבדה ב-70 ק"ג ביחס לדגם היוצא (כעת 1,880 ק"ג): תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות (קיזוז של 0.3 שניות), מהירות מרבית של 170 קמ"ש (ללא שינוי), ומהירות מרבית של 135 קמ"ש לנסיעה באנרגיית חשמל בלבד (120 קמ"ש). טווח הנסיעה על חשמל בלבד עומד על 45 ק"מ לפי התקן החדש (WLTP) ו-54 ק"מ לפי התקן היוצא (NEDC), וזאת לעומת טווח של 52 ק"מ על חשמל בלבד של הדור היוצא (לפי תקן NEDC). משך הזמן לטעינה מלאה עומד על 4 שעות (5.5 שעות בעבר) כשבטעינה מהירה ידרשו 25 דקות כדי להשיג 80% מקיבולת המצבר. צריכת הדלק התיאורטית היא 50 ק"מ לליטר.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: מיצובישי אאוטלנדר היברידי חדש

לכתבה המלאה
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
חרטום מחודד יותר/ניר בן טובים, קינן כהן

לצד השיפורים הטכניים האלו, מיצובישי מבטיחה יכולת משופרת בניהוג, נוחות ובידוד. בדגם המחודש נמצא כיול מחודש למתלים, בלמים קדמיים גדולים יותר ותוספות חומרי בידוד.


עיצובית הדגם המחודש נבדל בחרטום מעט מחודד יותר, ובחישוקי 18 אינץ' שונים. בתא הנוסעים מושבים שונים, לוח מחוונים מעודכן ופתחי מיזוג גם לנוסעים מאחור.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
העיצוב הכללי נותר זהה, רמת גימור גבוהה במיוחד נוספה להיצע/ניר בן טובים, קינן כהן

רמות גימור ומחירים

כבעבר, אאוטלנדר PHEV יוצע רק בגרסת 5 מושבים, אולם כעת יש 3 רמות גימור (2 בעבר). בכולן נמצא בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום אורות אוטומטי.


רמת גימור 'סופרים' תעלה 189,900 שקלים - הוזלה של 5,000 שקלים לעומת הדגם היוצא, ותכלול את מערך 'קונקטד' שפיתחה כלמוביל, מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ' (בהתקנה מקומית), בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לפתיחה והתנעה ועוד.


רמת גימור 'לקשרי' תעלה 209,900 שקלים (ללא שינוי), ותוסיף חלון גג, ריפוד ודיפון מעור, תפעול חשמלי למושב הנהג, חימום למושבים הקדמיים, חיישני חניה היקפיים, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, ותאורת לד. למערך הבטיחות נוספו מערכת ניטור שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) ומערכת למניעת האצה פתאומית (לפנים ולאחור).


רמת הגימור 'S אדישן' היא רמה חדשה שלא היתה בעבר וכוללת בולמי זעזועים של 'בילשטיין' לניהוג ספורטיבי יותר, ריפוד עור איכותי יותר, מצלמות היקפיות, חישוקים בעיצוב שונה ועוד תוספות עיצוב שנועדו לייחד את רמת הגימור הזו. מחירה 219,900 שקלים.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש בישראל/ניר בן טובים, קינן כהן

כל רמות הגימור יזכו ל-3 שנות אחריות מלאות ועד 100,000 ק"מ, 5 שנות אחריות ועד 100,000 ק"מ למערכת החשמל ו-8 שנות אחריות ועד 160,000 ק"מ לסוללות.


אנשי היבואנית מדווחים כי הקצאת הדגם לישראל לשנה זו עומד על סביבות 800 יח' - מספר כפול מזה שנמכר ב-2018, ועדיין להערכתם אם יתאפשר הם יוכלו למכור הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully