וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס: מתיחת פנים ל-GLC ומתיחת שרירים ל-GLE

4.3.2019 / 7:30

מרצדס GLC מקבל ריענון עם מתיחת פנים לסביבת הנהג והמנועים ומרצדס GLE מתחזק בגרסת AMG שרירית. שניהם בדרך אלינו ברבעון השלישי והרביעי של 2019

מתיחת פנים למרצדס GLC. יצרן, אתר יצרן
השינויים החיצוניים מינוריים בלבד/אתר יצרן, יצרן

תערוכת ז'נבה שנמצאת כבר ממש מעבר לפינה, הולכת להיות עשירה במיוחד בביתן של מרצדס. בין השאר תציג שם החברה את גרסת השוטינג-ברייק של ה-CLA החדשה, מתיחות פנים ל-AMG GT R רודסטר, גרסאות הפיינל אדישן ל-SLC ול-S65 AMG, מכוניות קונספט, מכונית הפורמולה E של החברה ועוד.

שניים מהדגמים שמקבלים עדכונים הם הג'יפונים של החברה, הראשון הוא ה-GLC הקומפקטי שהוצג במקור בשנת 2015 וכעת מגיע תורו להתרענן חיצונית ופנימית וכן גרסת AMG ראשונה ל-GLE החדש.

השינויים החיצוניים ב-GLC מתונים מאוד, יחידות תאורה ופגושים חדשים, חישוקי סגסוגת חדשים וגריל שונה. בתא הנוסעים מקבל ה-GLC גימורי עץ, את יחידות השליטה במולטימדיה מגלגל ההגה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' אופציונלי ומסף מולטימדיה חדש שמלבד השליטה ממשטח המגע וגלגל ההגה מתופעל גם במגע ומחוות יד.

מתיחת פנים למרצדס GLC. יצרן, אתר יצרן
כפתורים להגה, לוח מחוונים ודיפוני עץ/אתר יצרן, יצרן

השינויים הגדולים יותר מתרחשים מתחת למכסה המנוע, שם מקבל ה-GLC את משפחת המנועים החדשה של מרצדס, כולל אלו עם מערכת התמיכה החשמלית 48 וולט. גרסת הבנזין GLC300 מקבלת את מנוע ה-2.0 ליטרים עם 258 כ"ס ו-37.7 קג"מ. גרסת הדיזל הבסיסית ה-220D יקבל גם הוא מנוע 2.0 ליטרים עם 194 כ"ס ו-40.8 קג"מ. מעליו נמצא הדיזל החזק יותר גם פה, מנוע 2.0 ליטרים אבל בהספק של 245 כ"ס ו-51 קג"מ.


מערכת המולטימדיה של מרצדס נמצאת גם פה עם הפיתוחים האחרונים כמו הפעלה קולית של מערכות שונות ברכב, שילוב של תצוגת מערכת הניווט עם מצלמת החזית של המכונית. כאופציה יוצעו גם בולמים אדפטיביים שיפעלו באחד משלושה מצבי נהיגה - נוחות, ספורט וספורט +. למי שיצייד את הרכב בחבילת השטח יתווספו מצבי נהיגה למשטחים חלקלקים ודלי אחיזה ומצב שטח + לשטח טכני יותר.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: מרצדס GLC החדש

לכתבה המלאה
מתיחת פנים למרצדס GLC. יצרן, אתר יצרן
תאורת לד אחורית חדשה/אתר יצרן, יצרן

מערכות הבטיחות מקבלות תגבור עם מניעת פתיחת דלתות בזיהוי רכב או דו גלגלי חולף, בקרת שיוט אדפטיבית ששולטת על המהירות לא רק ביחס לרכב מלפנים אלא גם לקראת עיקולים בכביש, מניעת מעבר נתיב בזיהוי רכב ב"שטח מת", בלימה אוטומטית במקרה של תנועה חוצה ועוד.

מתיחת הפנים של ה-GLC צפוייה להגיע לישראל במהלך הרבעון השלישי של שנת 2019.

מתיחת פנים למרצדס GLC. יצרן, אתר יצרן
גרסת AMG53 ל-GLE החדש/אתר יצרן, יצרן

עושה שרירים: מרצדס GLE53AMG

בנוסף למתיחת הפנים של ה-GLC, מגיעה לתערוכה גרסת ה-AMG53 של ה-GLE החדש. בניסיון לאתגר את ב.מ.וו X5 החדש ופורשה קאיין - שהם נקודת הייחוס ל-SUV דינאמי, תנסה מרצדס הפעם להציע אלטרנטיבה עם ה-GLE53AMG.

גרסה זו, עם מנוע שישה צילינדרים בטור הוא לא הגרסה החזקה ביותר, אלא סוג של כרטיס כניסה לעולם המנועים החזקים של הדגם. כאן, מ-3.0 ליטרים הוא מייצר 435 כ"ס ו-53 קג"מ שמזניקים אותו עם הנעה כפולה ודרך תיבת תשעה הילוכים ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות ועד מהירות מירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. גם פה, יעשה הדגם שימוש במערכת עזר חשמלית 48 וולט. אולם פה היא נרתמת לא רק לחיסכון, אלא גם לשימוש כמגדש עזר לטורבו.

עוד ברשימה: מתלי אוויר מתוחכמים עם שליטה על גובה המרכב בהתאם למהירות עם הנמכה של 15 מ"מ בכביש והגבהה של 55 מ"מ לשטח, שליטה חשמלית-מכאנית במוט המייצב (בדומה לאלו בבנטלי בנטגה, אודי SQ7 ועוד).

את ה-GLE53AMG אנו צפויים לראות בישראל בסביבות אוקטובר 2019.

מתיחת פנים למרצדס GLC. יצרן, אתר יצרן
הלכו על הכי טכנולוגי שלהם בתא הנוסעים של ה-53AMG/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully