וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס UX בישראל

11.3.2019 / 6:20

הקרוסאובר הקומפקטי של לקסוס מתמקם מתחת ל-NX וקורא תיגר על וולוו XC40, אודי Q3 וב.מ.וו X1. הוא יוצע בגרסת בנזין ובגרסה היברידית במחיר של החל מ-205 אלף שקלים

לקסוס UX. יצרן, אתר יצרן
עיצוב חיצוני דינאמי ומוחצן יותר משאר דגמי היצרנית/אתר יצרן, יצרן

לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל מתחילה בשיווק ה-UX, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של היצרנית. זו כניסה ראשונה של היצרנית לפלח התופח של קרוסאוברים קטנים, בו כבר ניתן למצוא את אודי Q3 (העומד בפני החלפה), את וולוו XC40, את ב.מ.וו X1 ואת מרצדס GLA.

העיצוב החיצוני הוא ריכוז של המראה העדכני של דגמי לקסוס, עם קימורים חדים, חזית אגרסיבית עם יחידות תאורה צרות וגריל ענק בצורת שעון החול. הוא מתבסס על גרסת ה-GA-C של פלטפורמת ה-TNGA החדשה של טויוטה אותה הוא חולק עם ה-CHR.

באורך כללי של 450 ס"מ ה-UX מעט גדול יותר ממתחריו, נתוני הגובה (154 ס"מ) והרוחב (184 ס"מ) נמצאים בתוך המקובל בקבוצה שלו, בסיס הגלגלים של 264 ס"מ קטן משל ה-GLA וה-XC40 המציגים 270 ס"מ וגם משל ה-X1 שלו 267 ס"מ. נפח תא המטען משתנה בין גרסת הבנזין (452 ליטרים) להיברידית (438 ליטרים).

לקסוס UX. יצרן, אתר יצרן
מנועי בנזין, היברידי וגרסת F ספורט/אתר יצרן, יצרן

לקסוס UX ישווק עם שתי יחידות הנעה, בנזין בלבד וגרסה היברידית שתיהן עושות שימוש במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים. הראשונה מפיקה 173 כ"ס ב-6,600 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-4,800 סל"ד. הגרסה השנייה עם מנוע בנזין-משולב מערכת חשמלית בהספק כולל של 184 כ"ס זהו מנוע הזהה לזה שפגשנו בקורולה החדשה ומגיע בגרסאות החזקות של תצורת ההאצ'בק שלה.

התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסת הבנזין היא 9.2 שניות והמהירות המירבית היא 190 קמ"ש. הגרסה ההבירידית מקזזת 0.7 שניות ומאיצה ב-8.5 שניות, המהירות המירבית נמוכה יותר ועומדת על 177 קמ"ש.

לשתי הגרסאות הנעה קדמית ותיבת הילוכים רציפה.

עוד באותו נושא

מאמא מיה: נהיגה ראשונה בלקסוס UX החדש

לכתבה המלאה
לקסוס UX. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', מערכת השליטה באמצעות משטח המגע שופרה בדגם זה/אתר יצרן, יצרן

ה-UX מגיע לישראל בשלוש רמות גימור, לקשרי, פרימיום ו-F ספורט, הנבדלות זו מזו הן ברמת האבזור והן בהופעה החיצונית. האבזור ברמת הכניסה כולל בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מיזוג למושבים האחוריים וכן שקעי USB לטעינת ניידים, מצלמת רוורס וחיישני חנייה, פנסי לד, חישוקי 18 אינץ', כניסה והנעה ללא מפתח ומסך 7 אינץ'. רמת הגימור פרימיום מוסיפה גג שמש, ריפוד עור וחימום למושבים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, פנסי ערפל עוקבי פניה ובגרסת ה-F ספורט גם כיוון חשמלי להגה, מסך מולטימדיה 10.3 אינץ', גריל קדמי אגרסיבי יותר, עיצוב ספורטיבי להגה וידית ההילוכים, מושבים קדמיים ספורטיביים, שליטה מההגה על ההילוכים ועוד.

חבילת הבטיחות כוללת שליטה אוטומטית על עוצמת התאורה, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית המשולבת במערכת זיהוי מצבי תאונה המותחת את חגורות הבטיחות ומגבירה את עוצמת הבלימה, בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי שלטי מהירות.

מחירי ה-UX מציבים אותו כאלטרנטיבה זולה משמעותית ממתחריו, במיוחד בהתחשב ברמת האבזור הסטנדרטי שלו.

גרסת ה-200 עם מנוע הבנזין תעלה 205 אלף שקלים לרמת הגימור לקשרי ו-225 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום.
גרסת ה-250h ההיברידית תעלה 228 אלף שקלים ברמת הגימור לקשרי, 248 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום ו-265 אלף שקלים לגרסת ה-F ספורט.

לקסוס UX. יצרן, אתר יצרן
עיצוב דרמטי גם מאחור/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully