וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרז שיתוף הפעולה בין טויוטה לסוזוקי

24.3.2019 / 14:49

טויוטה הענקית וסוזוקי הזעירה הכריזו על שיתוף פעולה בין החברות במסגרתו תקבל סוזוקי גישה למערכות היברידיות של טויוטה ואילו האחרונה תעשה שימוש בפלטפורמות הקטנות של סוזוקי לשוק ההודי

סוזוקי וטויוטה ישתפו פעולה. יצרן, אתר יצרן
טויוטה תעניק חשמל, סוזוקי את העמל/אתר יצרן, יצרן

אחרי שכבר מזמן הסתיים משחק ה"ענק-גמד" במקום העבודה שלכם או בבית הספר של הילדים, מגיעה הגרסה המוטורית שלו - טויוטה הענקית וסוזוקי הננסית הכריזו על פרטיו המעשיים של ההסכם לשיתוף מידע ומשאבים לייצור דגמי מכוניות עליו חתמו השתיים לפני כשנה.

באופן טבעי, קל מאוד לראות מה יוצא לסוזוקי מהסיפור הזה, גישה למערכות ההנעה ההיברידיות כולל שימוש בסוללות המוכחות והמבוססות של טיוטה, מה שיאפשר לה גם לנסות להשיג דריסת רגל אירופית עם שני דגמים עתידיים, הראשון מבוסס על הראב 4 והשני על גרסת הסטיישן של הקורולה. דווקא על תחום הבטיחות, בו סוזוקי נכשלת פעם אחרי פעם (עם סלריו ועם ג'ימני החדש) להציג נתונים מתקבלים על הדעת בעולם המערבי - אין סימן לשינוי.

הצד של העניין שיש לטויוטה בסיפור הזה, מתמקד במקום בו סוזוקי חזקה יותר - ייצור כלי רכב קטנים, זולים ובסיסיים לשוק ההודי ולאפריקה. שתי הפלטפורמות בהן היא תעשה שימוש הן של המקבילה ההודית של ה-SX4 והסוויפט. אלו ייוצרו על ידיה ועל ידי סוזוקי במשותף וישווקו באפריקה.

שיתוף הפעולה לא כולל רק החלפת טכנולוגיות ומשאבים בין השתיים, אלא גם תכנון וייצור כלי רכב במשותף. כך\ עבור השוק ההודי תייצר טויוטה MPV קטן שיפותח ויימכר תחת מותג סוזוקי ואילו היא תייצר את גרסת ה-BREZZA של הוויטארה (הוויטארה לשוק ההודי) במפעליה בהודו. במסגרת ההסכם דובר גם על שימוש ביחידות הכוח הקטנות והמודגשות של סוזוקי שיבוא לידי ביטוי בייצור של אלו על ידי טויוטה בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully