וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות 1 באפריל של תעשיית הרכב

2.4.2019 / 13:12

ב.מ.וו תציע מצב רכיבת מסלול אוטונומי לאופנוע הספורט, ב-MG תוכלו לקבל צמיגים שיצבעו את הכביש, פורשה מחליפה את הסוס בברקוד ולנד רובר תתקין עמדת טעינה באי סקוטי

מתיחות 1 באפריל של תעשיית הרכב. יח"צ,
צמיגים צבעוניים, ברקוד, תזכורות בדלת ומצב אוטונומי - אלו רק חלק ממתיחות 1 באפריל/יח"צ

תעשיית הרכב היא דבר רציני מאוד ברוב המוחלט של השנה. טריליוני הדולרים שהיא מגלגלת, המוניטין שלה, התדמית - אלו והרבה גורמים אחרים מביאים את התעשייה הזו למקום מאוד מאוד מיושב בדעתו.

חוץ מיום אחד בשנה, בו הן מגייסות את היצירתיות שלהן כדי לייצר מגוון מתיחות אליהן הן מתייחסות גם כן איך לא - ברצינות רבה. בשנים הקודמות כבר פגשנו בכמה רעיונות משוגעים לגמרי, ב.מ.וו עם חבילת החד קרן שהציעה מראות צד מכונפות, יחידות תאורה בצבעי הקשת וקרן על מכסה המנוע. לדאצ'יה היה רעיון למתקן שיזוף שיותקן בתקרת המכונית. לקסוס עם מערכת תקשורת בין מכוניות שמאותת לרכב איטי מלפנים לפנות את הנתיב.

השנה אנחנו מביאים לכם רק חלק מהבציר המוצלח שהגו מחלקות הקריאייטיב של היצרניות. מלבד אלו שמופיעים כאן נציין את ג'יפ שהציגה מכונית סדאן עם החזית של הגרנד צ'ירוקי, פולקסווגן עם שמשה קדמית שמתקנת ליקויי ראיה ומאפשרת לנהוג ללא משקפיים, טויוטה עם גרסת טנדר ליאריס ויונדאי עם רודסטר הנעה אחורית.

מתיחות 1 באפריל של תעשיית הרכב. יח"צ,
הלך הסוס, בא הברקוד/יח"צ

הלך הסוס

פורשה הכריזה כי לקראת הצגת המכונית החשמלית החדשה שלה הטייקאן, היא מעדכנת את הלוגו המפורסם שלה, ומחליפה את הסוס השחור שבמרכזו בקוד QR שניתן לקריאה על ידי טלפונים סלולריים.

ב"הודעה" שלה מציינת פורשה שהחלפת הסוס ששם כבר מאז 1952, מציגה את שינוי הכיוון של החברה לעידן הדיגיטלי והחדש שבפניה. אנחנו אומרים: כל עוד הסוסים מתחת למכסה המנוע אמיתיים, אתם יכולים מצידנו לשים שם גם אימוג'י של קקי מחייך.

עוד באותו נושא

שלא יעבדו עליכם - חידון 1 באפריל של וואלה!רכב

לכתבה המלאה
מתיחות 1 באפריל של תעשיית הרכב. יח"צ,
סקודה: היום תורך להוציא את הכלב/יח"צ

התזכורות של סקודה

עוד מימי המטרייה בדלת, מגרד הקרח בפתח התדלוק, סקוץ' ברצפת תא המטען ומגיני הדלתות הנשלפים בפתיחה - הסלוגן של סקודה "פשוט חכם" מלווה אותה כבר שנים.

השנה היא מוסיפה עוד רעיון לפתרון פשוט וחכם. שימוש במערכת תאורת לד בחלק התחתון של הדלת שתקרין על גבי האספלט הודעות ותזכורות כמו רשימת קניות, תזכורת לקנות פרחים ליום הנישואים, כתובת, או כל דבר אחר. את התזכורות תשלוף המכוניות ישירות מהנייד שלכם שיסונכרן למערכת או באמצעות קביעה מראש שלהן במערכת המולטימדיה של המכונית.

אנחנו אומרים: התזכורת הכי חשובה תהייה להסתכל אחורה כשאתם פותחים את הדלת של המכונית...

מתיחות 1 באפריל של תעשיית הרכב. יח"צ,
צובעים את הכבישים ב.-MG/יח"צ

שמה פס על כולם

ל-MG הסינית יש רעיון מיוחד כדי להשאיר חותם על הכביש גם אחרי שהיא כבר עברה את הסיבוב. הכירו את הצמיגים הצבעוניים החדשים שאיתם תוכלו להזמין את המכונית הזו בבריטניה. שכבת הצבע על בסיס מים שיצפה את הצמיג משאיר את עקבות המכונית עד שהוא דוהה זמן קצר לאחר מכן.

הצמיגים החדשים, כך טוענת ההודעה יוצעו ללא תוספת תשלום ב-MG3, הסופר מיני של היצרנית וניתן יהיה לבחור בין אדום, כחול, ירוק ואפילו בצבע של קשת.

ואנחנו אומרים: תייצרו אחד שמשאיר כיתוב "נ...נח...נחמ...נחמן מאומן" ויש לכם קייס מסחרי רציני פה בארץ.

מתיחות 1 באפריל של תעשיית הרכב. יח"צ,
לרכוב כמו מקצוען בב.מ.וו/יח"צ

אוטונומי אסטרונומי

רק לפני כמה ימים סיפרנו לכם את החוויות של דני קושמרו עם הב.מ.וו S1000RR החדש, אופנוע הסופר ספורט ששוב הדהים את העולם עם ערימות של טכנולוגיה ויכולת על המסלול. אבל בב.מ.וו ממש נחושים שכמה שיותר רוכבים ינצלו את היכולות האמיתיות שלו.

אז הם הוסיפו לו פונקציה בשם iRACE שבאמצעות מחשב האופנוע ומערכת GPS תאפשר לכל אחד לרכוב סביב כל מסלול מירוצים ומסלולים מפורסמים אחרים בעולם - ממש כמו מקצוען. ל"מערכת" יש מספר דרגות של רמת רכיבה החל ממתחילים ועד מצב "מתקדם" בו היא תייצר את זמני ההקפה המהירים ביותר שניתן בהתאם לתנאי המסלול.

ב.מ.וו כבר הציגה בעבר קונספט לאופנוע אוטונומי, אם כי הכוונה שם הייתה לעשות בו שימוש כדי לפתח מערכות סיוע לרכיבה ולא אופנוע אוטונומי לגמרי.

מתיחות 1 באפריל של תעשיית הרכב. יח"צ,
עמדת הטעינה של לנד רובר/יח"צ

שקע בסוף העולם

האי הסקוטי הצפוני "סקאי" שנמצא בשרשרת האיים ההיברידיים (אנחנו לא האמנו, אז בדקנו בוויקיפדיה ויש דבר כזה) שבסקוטלנד, הוא זה שנבחר על ידי לנד רובר כדי לקבל את עמדת הטעינה הנידחת ביותר בבריטניה. העמדה שהוקמה בשטח, במרחק של בדיוק 15 מייל ( 24 ק"מ) מהכביש הקרוב ביותר. המספר הזה אינו שרירותי, שכן הטווח החשמלי המוצהר של הריינג' רובר ההיברידי הוא 30 מייל.

ואנחנו אומרים: הכל טוב ויפה, רק שאנחנו מנסים להיזכר מתי ראינו בעלים של ריינג' רובר נזרק בקמפינג?

  • עוד באותו נושא:
  • 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully