וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CRV החדש בארץ. החל מ-213 אלף שקלים

16.6.2019 / 11:45

כשנתיים אחרי שהוצג, מגיע הונדה CRV לישראל, יוצע בתצורות חמישה או שבעה מושבים, עם מנוע בנזין 1.5 ליטר בהספק 193 כ"ס

הונדה CRV החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מצטרף לחגיגת הג'יפונים הגדולים/אתר יצרן, יצרן

חברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל הודיעה הבוקר באופן רשמי על תחילת שיווק ההונדה CRV העדכני. הרכב עצמו הוצג לפני שנתיים בגרסה האמריקנית שלו וכעת עם הגעת הגרסה האירופית הוא מתחיל את השיווק שלו בישראל.

ה-CRV החדש גדול משמעותית מקודמו, עם אורך כללי של 460 ס"מ, רוחב של 186 ס"מ, גובה של 169 ס"מ ובסיס גלגלים של 266 ס"מ. תא המטען מכיל 561 ליטרים במצב של חמישה מושבים או 150 ליטרים בתצורת שבעה מושבים. מהבחינה הזו הוא קטן מעט ממתחרים אחרים בני שבעה מושבים כמו ניסאן אקסטרייל, פיג'ו 5008, סקודה קודיאק וקרוב יותר למיצובישי אאוטלנדר.

הונדה CRV החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
גדילה במימדים ביחס לדור היוצא/אתר יצרן, יצרן

על ההנעה ב-CRV החדש מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.5 ליטר המוכר גם מהסיווק הנוכחית. ההספק הוא 193 כ"ס ומומנט של 24.8 קג"מ. בהיבט הזה הוא דווקא מציג ייתרון על פני רוב המתחרים שלו, אם כי התאוצה ל-100 קמ"ש העומדת על 10 שניות והמהירות המירבית של 200 קמ"ש דומות למתחריו.

ההנעה היא כפולה קבועה, כאשר רוב הזמן הוא עושה שימוש בהעברת הכוח לגלגלים הקדמיים ובעת הצורך מעביר את הכוח לאחור. תיבת ההילוכים אוטומטית רציפה, עם שבעה "יחסי העברה" ונשלטת גם ממנופים על גלגל ההגה.

עוד באותו נושא

מבחני ריסוק: החזק שורד

לכתבה המלאה
הונדה CRV החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
גרסת חמישה או שבעה מושבים/אתר יצרן, יצרן

מערך הבטיחות ב-CRV כולל שלל מערכות התרעה מתקדמות. בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב כולל תיקון אקטיבי ומערכת לשמירה על נסיעה במרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי תמרורים והתאמה של המהירות לשילוט, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם מצלמת רוורס, התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור, התרעה על רכב ב"שטח מת" ועוד.

האבזור בתא הנוסעים כולל בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי, חימום למושבים הקדמיים, מערכת מולטימדיה עם צג 7 אינץ' וקישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, 4 שקעי USB, יציאות מיזוג לשורת המושבים השנייה, 9 רמקולים בגרסת החמישה מושבים ו-8 רמקולים בתצורת שבעה מושבים.

הונדה CRV החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי וקישוריות לאפל ואנדרואיד/אתר יצרן, יצרן

כאמור, הונדה CRV החדש ישווק בשתי תצורות, חמישה ושבעה מושבים, שתיהן ברמת גימור "אלגנס". מחירי ה-CRV מתחילים ב-213 אלף שקלים לתצורת חמישה מושבים, מחיר גבוה יחסית למתחרים מצוינים אחרים בקבוצתו כמו סובארו פורסטר או טויוטה ראב 4 המציגים יתרונות ייחודים משלהם, הראשון ביכולות השטח והשני עם ההנעה ההיברידית. גרסת 7 המושבים שמחירה הוא 233 אלף שקלים כבר נמצאת פחות או יותר בלב קשת התמחור של כלי רכב כמו סקודה קודיאק, פיג'ו 5008 וניסאן אקסטרייל, אולם שם מימדיו פחות גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully