וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארלי דיווידסון מרעידה את TLV

24.7.2019 / 15:19

יבואנית הארלי דיווידסון הכריזה על סוכנות וחנות קונספט חדשה בתל אביב, תציע שלל מוצרים נלווים לאופנוע. כמו גם הודעה על תחילת השיווק של ה-FXDR המפלצתי. ומי עוד בא? טריומף

סניף דגל חדש להארלי דיווידסון. רונן טופלברג,
הסניף החדש של הארלי דיווידסון, השקעה של 5 מיליון שקלים/רונן טופלברג

יצרנית האופנועים הארלי דיווידסון, אולי יותר מכל אחת אחרת, הפכה כבר מזמן לתופעה שלא מוגבלת לשני גלגלים ומנוע. המותג מרכז סביבו אמוציות וזהות מצד הבעלים או כאלו שהיו רוצים להיות בעלים על האייקון האמריקני, ובאופן טבעי אלו מתורגמות להכנסות אדירות עבור החברה ממכירת אביזרים מה שנקרא תסחור, או באנגלית - מרצ'נדייז.

כניסה לסניף הדגל החדש של הארלי דיווידסון בישראל שנפתח ברחוב המלאכה 3 בתל אביב, מעבירה את המסר הזה בדיוק. אמנם, מכירת פריטי ביגוד היא לא פרקטיקה זרה בתחום של רכב ואופנועים, אבל מה שקורה כאן חורג בהרבה ממה שהכרתם. מטבעות עד חליפות עור מלאות, מגפי רכיבה ועד בגדי תינוקות, אין כמעט פריט לבוש או אביזר יומיומי שתוכלו לחשוב עליו ולא נמצא כאן, על כולם כמובן לוגו החברה. המחירים לא בדיוק לכל כיס, אני מדבר על טי שירט ב-180, 250 וגם 300 שקלים, אבל היי, אף אחד לא קונה פה עם הראש.

סניף דגל חדש להארלי דיווידסון. רונן טופלברג,
כי אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל/רונן טופלברג

השקת אולם התצוגה החדש נעשית אחרי חודשים של תכנון ו-5 מיליון שקלים הושקעו ב-1,000 המטרים שמשמשים את המתחם. לצד מכירת פריטי הביגוד והאביזרים, תציע היבואנית "אלבר מוטו" גם את היצע האופנועים שלה.

להיצע הזה מצטרף בהזדמנות חגיגית זו ה-FXDR 114 החדש של הארלי דיוויסון. האופנוע החדש הוא מיקס מטריף למראה של קרוזר קאסטום ממשפחת הסופטייל של הארלי, עם אופנוע דראג וכל זה בעיצוב עתידני ושרירי. צריך לעמוד לידו כדי להבין את הרושם שמשאיר אופנוע כזה, עם אורך של 242 ס"מ וגובה מושב של 723 מ"מ מקבלים מכונה ארוכה נמוכה, שעם מסנן האוויר הענק שבצד, הכנף האחורית הקצוצה והצמיג האחורי השמן - פשוט לא מאפשרת להתעלם ממנה.

עוד בוואלה!

בלעדי: רכיבת בכורה על הארלי דיווידסון CVO 114

לכתבה המלאה
הארלי דיווידסון FXDR. יצרן, אתר יצרן
ה-FXDR 114, הוא הרבה יותר מרשים מקרוב/אתר יצרן, יצרן

המספר 114 בשמו מתאר את נפח המנוע באינצ'ים רבועים, המתרגמים ל-1,868 סמ"ק. זהו מנוע המילווקי 8 שהוצג בשנת 2016 וכאן הוא מגיע בהספק הגבוה ביותר שלו לטענת החברה, שלא מפרסמת את נתון ההספק, אבל בהחלט מתגאה במומנט של 16.5 קג"מ. מזלג קדמי הפוך, זרוע אחורית מאלומיניום עם בולם יחיד וכל היופי הזה עוצר את המשקל על 289 ק"ג.

המחיר, כמקובל בכלים הגדולים של הארלי דיווידסון לא זול במיוחד - 220 אלף שקלים. ה-FXDR יתחרה בכלים כמו אינדיאן FTR שגם הוא יושק בקרוב מאוד בישראל ומול דוקאטי דיאבל. רכיבה ראשונה עליו בישראל תגיע בקרוב, כך לפחות אמרו לנו בהשקה.

הארלי דיווידסון FXDR. יצרן, אתר יצרן
מבטיח להיות הספורטיבי ביותר מבין הכלים של הארלי דיווידסון/אתר יצרן, יצרן

בנוסף לפתיחת החנות והשקת ה-FXDR, הכריזה אלבר מוטו באופן רשמי כי החברה חתמה על זיכיון הייבוא של אופנועי טריומף לישראל. ייבוא שמזה מספר שנים גורר אחריו גל ספקולציות ושמועות אודות מי שישמש כבית למותג הבריטי המפואר.

למעט ההודעה הרשמית, לא נמסרו כל פרטים לגבי הדגמים הרלוונטיים לייבוא ואף לא לגבי מועד ההגעה המשוער של המותג לישראל בפועל.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully