וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו S1000RR בישראל

28.7.2019 / 11:40

יבואנית ב.מ.וו לישראל השיקה את אופנוע הסופר ספורט ההיפר טכנולוגי שלה בישראל. ב.מ.וו S1000RR ישווק בשלוש גרסאות במחיר של החל מ-160 אלף שקלים

ב.מ.וו S1000RR בישראל. אסף רחמים,
קל, חזק ומתוחכם יותר מאי פעם/אסף רחמים

דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל השיקה את אופנוע הספורט החדש של ב.מ.וו עליו רכבנו בהשקה העולמית באירוע רכיבה ללקוחות נבחרים במסלול פצאל. החום הכבד לא עצר כמה עשרות מהם להידחק לחליפות העור ולעלות להתנסות בדור השלישי של האופנוע על המסלול.

האופנוע החדש, מציג שיפור בכל הרכיבים שלו ומוסיף טכנולוגיה מתקדמת לשיפור השימושיות שלו ביום יום, ברכיבה ספורטיבית ועל מסלול המירוצים.

העיצוב החיצוני נוטש את מבנה הפנסים האי סימטרי ומחליף אותו ביחידות תאורה צרות מסוג לד. בהשקת האופנוע הוא יוצע בשתי סכמות צביעה; אדום-שחור וצביעת האדום, כחול לבן המסורתית של חטיבת הספורט בב.מ.וו. מתחת לכל הגרפיקה, שלדת ה-Flex Frame החדשה מאפשרת עיצוב אווירודינמי יותר של חיפויי הפירינג יחד עם מיכל דלק צר יותר לשיפור החביקה של המיכל. השלדה החדשה מאפשרת גם חידוד של זווית ההיגוי לטובת חדות פניה טובה יותר ובמקביל הוארך בסיס הגלגלים לשיפור היציבות.

ב.מ.וו S1000RR בישראל. אסף רחמים,
יוצע בשלב ראשון בשתי צביעות/אסף רחמים

המנוע, בתצורת ארבעה צילינדרים בטור, מקבל את מערכת ה-Shift Cam של ב.מ.וו, אותה פגשנו כבר ב-GS החדש ובשאר הדגמים העדכניים של היצרנית. המערכת שולטת על תזמון השסתומים והמהלך שלהם בסעפת היניקה ומאפשרת גם שיפור של הביצועים וגם אופי מנוע גמיש יותר, בעיקר בסל"ד נמוך ובינוני.

מערכת הפליטה החדשה קלה יותר ב-1.3 ק"ג ובכלל, מאמץ ניכר נעשה להפחית משקל מכל הרכיבים, החל במנוע וכלה במשקל האופנוע הכולל שהפחית את המשקל הכולל מ-208 ק"ג ל-197 ק"ג (193.5 ק"ג בגרסת ה-M). ההספק הכולל של המנוע בנפח 999 סמ"ק עלה ל-207 כ"ס, תוספת של 8 כ"ס ביחס לדור היוצא. שיא ההספק מגיע ב-13,500 סל"ד ושיא המומנט העומד על 11.5 קג"מ מגיע ב-11,000 סל"ד, אבל חשוב יותר הוא נתון הזמינות שלו, כאשר 10 קג"מ זמינים כבר מ-5,500 סל"ד ועד 14,500 סל"ד).

עוד בוואלה!

רכיבה ראשונה: ב.מ.וו S1000RR החדש

לכתבה המלאה
ב.מ.וו S1000RR בישראל. אסף רחמים,
המנוע החדש קל ב-4 ק"ג וחזק יותר מהדור היוצא, עם 207 כ"ס/אסף רחמים

מערכת המתלים שתוכננה מחדש, עושה שימוש בבקרת מתלים אלקטרונית DDC. באמצעות שסתום נוסף שנשלט אלקטרונית, מעבר השמן בבולם נשלט בצורה מבוקרת מה שמאפשר שליטה מדויקת בשיכוך של הבולם. זאת מעבר כמובן לטווח הכוונונים הרגיל שלו שניתנים לקביעה מראש. מערכת זו מגיעה לישראל כסטנדרט בשלוש הגרסאות של האופנוע.

עוד בתחום הטכנולוגי, מצערות חשמליות למנוע שמאפשרות בחירה בין לא פחות משבעה מצבי רכיבה. גשם, כביש, דינאמי, מירוץ ועוד שלושה מצבי Race Pro. במצבים השונים של ה-Race Pro ניתן לשלוט גם בבקרת הזינוק של האופנוע וגם לקבוע מצב "פיטס" בו המהירות מוגבלת לרכיבה באיזור הטיפולים. כמוסן שכל אחד מהמצבים שולט על בקרת האחיזה, ה-ABS, מידת בלימת המנוע, בקרת הווילי, תגובת המצערת והמנוע ועוד.

ב.מ.וו S1000RR בישראל. אסף רחמים,
עוד מערכות טכנולוגיות להפוך את הכלי לשימושי וקל יותר לרכיבה/אסף רחמים

עוד מערכות כוללות קוויק-שיפט להעלאה והורדה של הילוכים, כולל אפשרות להפוך את כיוון רגלית ההילוכים לרכיבת מסלול. חיישני ה-ABS, בקרת האחיזה ובקרת הרמת הגלגל עובדים עם הדור האחרון של בוש המספק מדידה בשישה צירי תנועה. בקרת שיוט אלקטרונית ותצוגת נתונים צבעונית על לוח מחוונים 5 אינץ' כל אלו ועוד מגיעים כסטנדרט בכל רמות הגימור.

כאמור, ה-S1000RR ישווק בשלוש רמות גימור בישראל. גרסת הכניסה, ה-pure מגיעה עם כל האבזור המצוין מעלה (מצבי רכיבה, מתלים אלקטרוניים, חיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט ועוד) ומחירה יהיה 160 אלף שקלים.
מעלה נמצאת גרסת ה-Race שמוסיפה שלדה מתכווננת, מצבר קל יותר וחישוקי אלומינים קלים תעלה 180 אלף שקלים.
בפסגת ההיצע גרסת ה-M עם שלדת M מתכווננת, מושב M ספורט, מצבר קל וחישוקי סיבי פחמן תעלה 200 אלף שקלים.

כמובן וכמקובל בב.מ.וו על כל אלו ניתן להוסיף עשרות תוספות ושינויים מהקטלוג, החל במשקף שונה, מושבים, ידיות בלם ומצמד, מיגון, תיקים, רגליות וחלקי סיבי פחמן לרוב.

ב.מ.וו S1000RR בישראל. אסף רחמים,
גרסת ה-M וה-Race מגיעות בצביעת שלושת הגוונים של ב.מ.וו/אסף רחמים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully