וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר XE מתוחת הפנים בישראל

4.8.2019 / 13:11

אחרי שהמתחרות שלה יישרו קו או מתחו פנים מגיע תורה של הבריטית להתעדכן. עם עיצוב חדש, תא נוסעים מאובזר יותר מערכות בטיחות מתקדמות ועוד 40 אלף שקלים למחיר

יגואר XE מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
יגואר XE, פנסי לד צרים וגריל רחב/אתר יצרן, יצרן

אם נשים בצד את ה-XJ הוותיקה מאוד (הוצגה ב-2009), יגואר XE היא מהדגמים הוותיקים בהיצע של יגואר. היא גם הראשונה מבין הדגמים לעבור מתיחת פנים בעיקר כדי להמשיך לנסות להתחרות במכוניות כמו ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4, מרצדס C קלאס, אלפא ג'וליה ואחרות. רובן הגדול כבר אחרי מתיחת פנים או דגם חדש.

ההופעה המחודשת כוללת עם פנסי לד מלאים, שאפשרו ליחידות התאורה להפוך לצרות יותר. גריל קדמי גדול יותר, ואיתות אחורי דינמי בדומה לזה באודי. בתא הנוסעים ההתקדמות בעיקרה באה לידי ביטוי בהטמעה של חלק מסביבת הנהג של ה-I-pace החשמלי, בעיקר שני צגי המגע הגדולים וההגה, עיצוב ידית ההילוכים לעומת זאת מגיע ממכונית הספורט ה-F טייפ.

יגואר XE מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
מסכים והגה מה-i-pace החשמלית, ידית הילוכים מה-F טייפ הספורטיבית/אתר יצרן, יצרן

שאר העדכון כולל שורה של אבזור חדש ושיפור חומרי הדיפון שמקבלת המכונית. מעבר למסך ה-10 אינץ' החדש, כמו באיווק, את המראה האחורית מחליפה מצלמה הממוקמת בחלק העליון של "סנפיר הכריש" מחלק האחורי של גג המכונית. הצילום משם אמור על פי יגואר לספק גם זווית טובה יותר של הנעשה מאחור וגם לפתור את הבעיה של ראות לאחור כאשר יושבים במושב האחורי. רמת הגימור S פלוס מוסיפה מערכת שמע של מרידיאן עם 10 רמקולים וסאבוופר, צביעה אדומה לקאליפרים ובלמי 350 מ"מ וכניסה והנעה ללא מפתח.

מערכות הבטיחות התעדכנו עם בקרת שיוט אדפטיבית כולל מצב נסיעה בפקקים, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי, בלימה אוטומטית, זיהוי רכב ב"שטח מת", מצלמת רוורס וחיישני חנייה.

עוד בוואלה!

מבחן דרכים: יגואר F טייפ

לכתבה המלאה
יגואר XE מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
סנפיר הכריש מסתיר את המצלמה למראה האחורית/אתר יצרן, יצרן

היגואר XE המחודשת תימכר ברמת גימור S ו-S פלוס. האות הזו, שיוחדה בעבר לגרסאות החזקות עם מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטרים היא עכשיו חלק מקו הדגמים ולא בהכרח מציינת את המנוע החזק (ששיווקו הפסיק). מנוע ה-2.0 ליטרים התעדכן ומפיק 250 כ"ס כעת (עליה של 10 כ"ס) ו-37 קג"מ (לעומת 34.6 בעבר). התאוצה עומדת על 6.5 שניות ל-100 קמ"ש (לעומת 6.9 שניות) והמהירות המירבית נותרה 250 קמ"ש.

מחירי ה-XE עומדים על 360 אלף שקלים לרמת הגימור S ו-375 אלף שקלים לרמת הגימור S פלוס. זו התייקרות של 40 אלף שקלים ביחס למחיר הבסיס של גרסת ה-240 כ"ס בעבר. מחירים אלו מציבים אותה בתחרות ישירה מול אלפא ג'וליה וולוצ'ה (280 כ"ס ו-385 אלף שקלים) ומרצדס C300 (245 כ"ס, 383 אלף שקלים) או ה-A4 של אודי (252 כ"ס, 333 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully