וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת: אודי RS6 אוונט החדשה

26.8.2019 / 9:55

הדור הרביעי של גרסת הסופר ביצועים של אודי A6 היא זאב בעור זאב ולוקחת את המכונה הזו למקום חדש לגמרי. הנה כל מה שצריך לדעת עליה

אודי RS6 החדשה. יצרן, אתר יצרן
לא לוקחת שבויים, במראה ובביצועים/אתר יצרן, יצרן

כבר 25 שנים שחטיבת הספורט של אודי משחררת לכבישים את גרסאות ה-RS שלה, ואלו תמיד תצורות הסטיישן שפגעו בול בפוני של השילוב בין שימושיות יומיומית לביצועים מופלאים. כך הייתה המכונית הראשונה בהיסטוריה המפוארת הזו, ה-RS2 בשנת 1994 ופעם אחרי פעם הגרסאות האלו ממשיכות לעשות את זה.

הפעם אנחנו פה כדי לספר לכם על הגלגול העדכני ביותר של המכוניות האלו, הדור הרביעי של ה-RS6 אוונט.

למרות שהיא מוגדרת כגרסת העל של אודי A6, היא חולקת מעט מאוד רכיבים עם מכונית הסאלון המהוגנת של אודי. אלו הם הדלתות הקדמיות, הגג ודלת תא המטען. מכאן ואילך כל הרכיבים שלה אקסלוסיביים לגרסת ה-RS. מהפגוש הקדמי, יחידות התאורה ועד ליציאות האגזוזים האליפטיות שלה, הגדולות ביותר שאודי הרכיבה אי פעם במכונית כביש מתוצרתה וכמובן המנוע שלה.

אודי RS6 החדשה. יצרן, אתר יצרן
הדלתות הקדמיות, הגג ודלת תא המטען הם הרכיבים היחידים שהיא חולקת עם ה-A6 הרגילה/אתר יצרן, יצרן

גם בהופעה השרירית שלה, שנובעת בין השאר מהעובדה שהיא רחבה יותר ב-8 ס"מ מה-A6 הרגילה, היא מובחנת מאוד מכל גרסה אחרת של אודי A6. ואלו גם החישוקים שלה בקוטר 22 אינץ' שייחודים לה וגם הבלמים הקראמיים עם 10 בוכנות.

והבלמים האלו חשובים לאור הביצועים שלה, שגם הם מהליגה של מכוניות ספורט קיצוניות. עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות ומהירות מירבית של 305 קמ"ש - מה שהופך אותה לסטיישן הסדרתית המהירה בעולם. אבל בשביל המהירות הזו, אתם צריכים לקנות את חבילת הדיינמיק פלוס. אם תסתפקו בחבילת הדיינמיק המהירות המירבית תהייה 280 קמ"ש וב-RS ה"רגילה" אתם פשוט תצטרכו לזחול ב-250 קמ"ש מירביים.

עוד בוואלה!

הלו אודי, להתעורר!

לכתבה המלאה
אודי RS6 החדשה. יצרן, אתר יצרן
מושבים ספורטיביים ותצוגה מיוחדת בלוח המחוונים הדיגיטלי/אתר יצרן, יצרן

את כל הכוח הזה היא מקבלת ממנוע V8 בנפח 4.0 ליטרים, שאמנם המשיך מהדור היוצא, אבל התחזק וכעת שולח 600 סוסים ו-81.6 קג"מ לארבעת הגלגלים שלה דרך תיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה יחסי העברה. הנעת הקוואטרו מחלקת את הכוח ביחס של 60 אחוזים לאחור בתנאי נהיגה רגילים ותעביר עד 85 אחוזים לאחור בעת הצורך או 70 אחוזים לפנים במידה ורוצים לחסוך בדלק או כדי לשפר את הורדת הכוח לכביש. אפרופו לחסוך בדלק, גם היא, כמו דגמים אחרים של אודי מצוידת במערכת עזר חשמלית 48 וולט, שאינה מניעה את המכונית, אבל תומכת במערכות חשמליות כדי להאריך את פרקי הזמן בהם היא יכולה להשבית את מנוע הבנזין.

בפעם הראשונה ה-RS6 מקבלת גם היגוי לארבעת הגלגלים כאופציה. בולמי האוויר שלה קשיחים יותר ב-50 אחוזים מאלו של ה-A6 הרגילה ושולטים בגובה המרכב. מלבד הבולמים האלו, שהם הסטנדרטיים מוצעים גם בולמים עם קפיצי פלדה בעלי שיכוך אדפטיבי.

אודי RS6 החדשה. יצרן, אתר יצרן
יציאות האגזוז הגדולות ביותר במכונית סדרתית של אודי/אתר יצרן, יצרן

תא הנוסעים, כמו הביצועים שונה מאוד מהבסיס עליו היא מבוססת. החל במושבי ספורט, עבור בתצוגת לוח מחוונים ייחודית לגרסה זו (עם נתונים כמו טמפרטורת בלמים, שמן גיר ודיפרנציאל) ובדומה למה שמציעה ב.מ.וו ב-M5 הנוכחית, ניתן לכייל אותה לשני מצבי RS מתוכנתים מראש.

מכיוון שהמכונית הזו צפויה להגיע לישראל בתחילת 2020, ומכיוון שהדור הנוכחי עולה קצת יותר ממיליון שקלים. אנחנו ממליצים בחום לבדוק אם במשפחה הקרובה עומדים להוריש לכם נכס בשווי המתאים.

אודי RS6 החדשה. יצרן, אתר יצרן
שושלת RS, כבר 25 שנים של כיף מהיר למשפחה ולכלב/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully