וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט בלייזר החדש בישראל

2.9.2019 / 18:27

הבלייזר של שברולט היה בגלגול הקודם שלו רכב שטח ענקי, מבוסס טנדר, הסיבוב הנוכחי שלו הוא קרוסאובר בעיצוב ספורטיבי ומאובזר מאוד. עכשיו הוא בארץ החל מ-280 אלף שקלים

שברולט בלייזר החדש בישראל. קינן כהן, קינן כהן
רמת הגימור RS עם גריל, סמל וחישוקים מושחרים ועוד מאפייני עיצוב ספורטיביים/קינן כהן, קינן כהן

עם הצגתו בשנה שעברה, שברולט החזירה לחיים את אחד השמות הגדולים והדגולים בדברי ימי רכבי השטח - הבלייזר, אולם בניגוד לפורד שמחזירה לחיים את הברונקו כרכב שטח ואת מה שעשתה ג'יפ עם הגלדיאטור, בגלגול הנוכחי שלו שברולט בלייזר הוא כבר משהו אחר לגמרי. בלייזר החדש הוא קרוסאובר גדול על בסיס פלטפורמה המשותפת לו, לקאדילק XT5, לשברולט טראוורס ולמספר דגמים נוספים של GM. הוא מתחרה בפורד אדג', ניסאן מוראנו וג'יפ גרנד צ'ירוקי. בהיצע הדגמים של שברולט הוא ממוקם בין האקווינוקס לבין הטראוורס.

שברולט בלייזר החדש בישראל. קינן כהן, קינן כהן
המון אבזור בשתי רמות הגימור הן הוא מוצע/קינן כהן, קינן כהן

החזית שלו מכילה יותר מרמז לזו של שברולט קמארו וגם תא הנוסעים שלו חולק מספר מאפיינים עם מכונית הספורט. המימדים שלו, עם אורך של 486 ס"מ ובסיס גלגלים של 286 ס"מ מציבות אותו על הצד הנדיב של המספרים. זה גם בא לידי ביטוי בתא מטען של 864 ליטרים כאשר שורת המושבים האחורית במצב המצומצם שלה (אגב, גם אז מבוגר יישב שם בלי בעיה, ניסינו).

על ההנעה, מנוע 3.6 ליטר בתצורת V6, בהספק של 305 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית בת תשעה יחסי העברה. התאוצה למאה קמ"ש אורכת 6.8 שניות. ההנעה היא כפולה, אך הרכב עושה שימוש בהנעה קדמית כבסיס ומשלב את ההנעה הכפולה על פי דרישה. בהיותו קרוסאובר לא מדובר בהנעה כפולה שמיועדת לשטח, אפילו לא קרוב לכך, אלא יותר לתנאי אחיזה בעייתיים.

עוד בוואלה!

קורבט החדשה היא מפלצת ובדרך לישראל

לכתבה המלאה
שברולט בלייזר החדש בישראל. קינן כהן, קינן כהן
מרווח נדיב במושב האחורי/קינן כהן, קינן כהן

מתוך שש רמות הגימור בהן מוצע הבלייזר בארצות הברית, בישראל בחרה היבואנית להציג את שתי רמות הגימור הבכירות, RS ופרימייר. ההבדלים בין השתיים אינם טכניים (למעט חישוקי 21 אינץ' ב-RS לעומת 20 אינץ' בפרימייר) אלא נוגעים לעיצוב החיצוני והגימור בתא הנוסעים. ה-RS עם לוגו, חישוקים וגריל מושחרים בין השאר, בעוד הפרימייר אלגנטי יותר.

בתור רמות הגימור הגבוהות של הדגם, האבזור עשיר מאוד. כולל איפיון אישי של מאפייני הרכב עבור נהגים שונים על העדפותיהם. חיבור של שני מכשירים ניידים במקביל, מה שמאפשר שמיעה של מדיה מהמכשיר של הנוסע ובמקביל קבלת שיחה במכשיר של הנהג. שישה שקעי USB שלושה מתוכם שקעי C מתקדמים של דור המכשירים הסלולריים החדשים. מראה אחורית שמשולבת במצלמה, דלת תא המטען חשמלית עם פתיחה בהנפת הרגל, מושבים מאווררים, גג פנורמי, הנעה מרחוק כולל הפעלת מיזוג ואוורור המושבים או פתיחת חלונות מהשלט, והרשימה עוד ארוכה.

שברולט בלייזר החדש בישראל. קינן כהן, קינן כהן
864 ליטרים בתא המטען ומתקן לחלוקת התא/קינן כהן, קינן כהן

מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות התרעת אי שמירת מרחק, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אקטיבית עם מצב פקקים, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, התרעת שכחת ילדים במכונית ועוד. כל החיוויים יכולים להתקבל באופן קולי או באמצעות רטט במושב. מערך המצלמות360 מעלות כולל סיוע לחיבור הנגרר ומצלמה שמיועדת למנוע שפשוף של הגלגל שסמוך למדרכה. אגב נגרר, יכולת הגרירה של הבלייזר גבוהה משמעותית מזו של המתחרים עם 4,500 ק"ג.

מחירי הבלייזר החדש מתחילים ב-280 אלף שקלים לרמת הגימור פרימייר ו-285 אלף שקלים לרמת הגימור RS.

שברולט בלייזר החדש בישראל. קינן כהן, קינן כהן
שברולט בלייזר החדש בישראל/קינן כהן, קינן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully