וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים ג'יפון? תקראו את זה קודם

12.11.2019 / 9:11

סקודה קודיאק, קיה ספורטאז' ושברולט אקווינוקס מקבלים עדכוני אבזור. בסקודה וקיה מוזלות גרסאות כניסה ושברולט אקווינוקס מקבל סוף סוף את סוללת מערכות הבטיחות המתקדמות אותן היה חסר עד כה

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. ערן גילווארד, ניר בן טובים
שברולט אקווינוקס, גדול מאוד, עכשיו גם בטוח יותר/ניר בן טובים, ערן גילווארד

אולי אלו מכירות הרבעון האחרון שנחלשות, או רענון שגרתי בהיצע רמות הגימור, אבל שלושה ג'יפונים קיבלו בימים האחרונים עדכוני אבזור ומחיר. סקודה קודיאק ברמת גימור "ביזניס" מוזלת, קיה מוסיפה מנוע טורבו גם ברמות הגימור הנמוכות ושברולט אקווינוקס מיישר קו עם התקן המקובל ומצטייד במערכות בטיחות מתקדמות.

מבחן השוואתי: סקודה קודיאק מול יונדאי סנטה פה. רמי גלבוע, דודי מוסקוביץ', ניר בן טובים
קודיאק, עכשיו גם ברמת גימור בסיסית/ניר בן טובים, רמי גלבוע, דודי מוסקוביץ'

סקודה קודיאק "ביזניס"

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל הודיעה על תחילת שיווק רמת גימור חדשה לקודיאק. רמת הגימור "ביזניס", תגיע עם תצורת 7 מושבים בקודיאק ועם מנוע ה-1.5 ליטר 150 כ"ס, תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. מרשימת האבזור מסיר הקודיאק את המפתח החכם, הוא מצויד בחישוקי 17 אינץ', ללא מצלמת רוורס וללא חיישני חניה ותאורת לד אדפטיבית. מה נשאר? בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי, מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' וצימוד למכשירי אפל ואנדרואיד וקיפול חשמלי למראות הצד. ברשימת מערכות הבטיחות לא נעשה שינוי, אלו כוללות עדיין התרעת אי שמירת מרחק, בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

ברמת הגימור "ביזניס" סקודה קודיאק, מגלח 11 אלף שקלים ממחיר רמת הגימור אמבישן שהייתה גרסת הכניסה עד כה. מחירו יעמוד על 172 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

השוואתי ג'יפונים טורבו: יונדאי טוסון מול פיג'ו 3008

לכתבה המלאה
קיה ספורטאז' המחודש בישראל. רונן טופלברג,
קיה ספורטאז', טורבו גם ברמת הכניסה/רונן טופלברג

קיה ספורטאז' "TOP"

טלקאר, יבואנית קיה לישראל מציעה מעתה את הספורטאז' עם מנוע ה-1.6 טורבו 177 כ"ס, שעד כה היה שמור לרמות הגימור הגבוהות, גם ברמת הגימור TOP הבסיסית. ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה. עד לאחרונה שודכה רמת גימור בשם זה למנוע ה-2.0 ליטרים האטמוספרי (מחיר גרסה זו עמד על 158 אלף שקלים), אולם מעתה מחליף מנוע הטורבו החזק משמעותית את מנוע ה-155 כ"ס האטמוספרי. האבזור נותר כשהייה ועיקרו מולטימדיה 8 אינץ', עם קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, יציאות מיזוג לאחור לבקרת האקלים, חלון גג פנורמי, חישוקי 17 אינץ' ועוד. רשימת אבזור הבטיחות נותרה זהה וכוללת תיקון סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות, בלימה אוטומטית ועוד.

מחיר רמת הגימור TOP עם מנוע הטורבו עומד על 160 אלף שקלים. זו התייקרות של 2,000 שקלים ממחיר הגרסה בעבר וכן נמוך ב-10,000 שקלים ממחיר רמת הגימור "פרימיום" בה הגיע המנוע הזה בעבר.

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. קינן כהן, ניר בן טובים
שברולט אקווינוקס, מערכות בטיחות ברמת הגימור הבסיסית ללא שינוי במחיר/ניר בן טובים, קינן כהן

שברולט אקווינוקס מיישר קו

חברת UMI יבואנית שברולט לישראל מתחילה בשיווק האקווינוקס עם מערכות בטיחות מתקדמות בכל רמות רמות הגימור ושדרוג (והתייקרות) של רמת הגימור הגבוהה. כאשר הוא היה אצלנו במבחן ארוך טווח, אהבנו כמעט כל היבט ברכב הזה, אבל התקשינו מאוד לייצר המלצה חד משמעית בשל היעדר כל מערכת בטיחות מתקדמת. כעת, אחרי מאמצים רבים של UMI מול היצרנית, מתאפשר לשווק את האקווינוקס במערכות בטיחות מתקדמות.

רמת הגימור LS שהיא גרסת הכניסה תוצע מעתה עם בלימה אוטומטית, זיהוי הולכי רגל, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות ועוד. האבזור ברמת גימור זו כולל מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' וקישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, יציאות מיזוג למושבים האחוריים, חישוקי 17 אינץ', מפתח חכם, תזכורת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי ועוד.

רמת הגימור LT מוחלפת ברמת גימור "LT פלוס" ותוסיף התרעה על רכב ב"שטח מת" והתרעת תנועה חוצה מאחור בסעיפי הבטיחות. בסעיפי האבזור מקבלת גרסה זו מסך מולטימדיה 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, תצוגה צבעונית בלוח המחוונים, דלת תא מטען חשמלית ועוד.

למרות תוספת מערכות הבטיחות החשובות והנחוצות, נותר מחיר גרסת הבסיס על 150 אלף שקלים. גרסת ה-LT פלוס מתייקרת ב-2,000 שקלים ועולה ל-165 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully