וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק טויוטה C-HR המחודש

10.12.2019 / 8:53

הקרוסאובר ההיברידי של טויוטה ה-C-HR שעבר לאחרונה מתיחת פנים משווק כעת בישראל. עוד מערכות בטיחות, סוללות ליתיום יון, מולטימדיה חדשה ועוד 4,000 שקלים למחיר

טויוטה CHR: מתיחת פנים/יצרן

בדיוק בשבועות בהם החל שיווק שניים ממתחריו המרכזיים, מאזדה CX-30 וקיה אקסיד, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה מכריזה על תחילת שיווק ה- C-HR.

מתיחת הפנים זעירה מאוד, עם גריל שונה במעט, פנסים חדשים ופנסי ערפל שעשו רילוקיישן לפינות הפגוש. בתא הנוסעים נוספו חומרי בידוד נוספים, מערכת המולטימדיה עם מסך 8 אינץ' מקבלת כפתורי גישה פיזיים וקישוריות לאפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו.

טויוטה CHR המחודש. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים נותר ללא שינוי משמעותי/אתר יצרן, יצרן

חבילות האבזור של ה-C-HR נותרו דומות מאוד לאלו של הדגם לפני מתיחת הפנים.
ברמת הגימור CLUB יש בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי 17 אינץ', מצלמת רוורס ועוד (מחיר: 144 אלף שקלים). מעליה רמת הגימור CITY עם קיפול חשמלי למראות, וכניסה ללא מפתח (מחיר: 146 אלף שקלים). מרמת הגימור CHIC ומעלה החישוקים הם בקוטר 18 אינץ', פנסי ערפל, חיישני חניה קדמיים, תאורת אווירה, חלונות כהים, צביעה בשני גוונים למרכב (150 אלף שקלים). רמת הגימור CONCEPT מוסיפה כיוון חשמלי למושב הנהג, ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים ועוד (מחיר: 158 אלף שקלים). רמת הגימור LAUNCH EDITION הבכירה כוללת גם פנסי ערפל ותאורה אחרוית מסוג לד, מערכת שמע של JBL עם 9 רמקולים, שילוב בד ועוד במושבים (שהכיוון שלהם ידני ולא חשמלי), התרעת רכב ב"שטח מת" ועוד (מחיר: 160 אלף שקלים).

עוד בוואלה!

נהיגה ראשונה: טויוטה C-HR המחודש

לכתבה המלאה
טויוטה CHR המחודש. קינן כהן, קינן כהן
טויוטה CHR המחודש/קינן כהן, קינן כהן

מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי שלטי מהירות. זיהוי תנועה חוצה והתרעה על רכב ב"שטח מת" זמינות מרמת הגימור CONCEPT ומעלה.

יחידת ההנעה ההיברידית של ה-C-HR נותרה ללא שינוי, זהו אותו מנוע ה-1.8 ליטר בשילוב ליחידה חשמלית בהספק של 122 כ"ס, ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים רציפה. שינוי שכן נעשה כאן נוגע לסוללות שבעבר היו מסוג ניקל מטאל, וכעת הן ליתיום יון. גם מערכת ההיגוי של הרכב עברו כיול והיא אמורה להציע תחושה "טבעית" יותר לדברי היצרנית.

מנוע ה-2.0 ליטרים ההיברידי של טויוטה בהספק 180 כ"ס לא יגיע לישראל מכיוון שדרגת הזיהום שלו כבר לא מזכה אותו בהטבת המס, מה שעשוי לייקר אותו מאוד ביחס לתחרות ולמחיר הבסיס של הדגם.

טויוטה CHR המחודש. יצרן, אתר יצרן
טויוטה CHR המחודש/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully